Print

Om opsigelse af Tv pakker og ekstrakanaler

Du opsiger lettest din tv-pakke eller ekstrakanaler ved at ringe til Kundeservice. Vi er meget kede af, at du overvejer at opsige dit tv-abonnement og vil meget gerne vide, hvad årsagen er. Det hjælper os til at blive bedre. Derfor sidder Kundeservice klar ved telefonen til at besvare dit opkald.

  • Kontakt Kundeservice på 70 70 40 40 hverdage 8.00-17.30 - fredag til 16.30

Opsigelsesvarsel

Ønsker du at opsige din tv-pakke eller dine ekstrakanaler, skal det ske med én måneds varsel, hvorefter dit abonnement løber resten af måneden ud. Bemærk, at der er forskellige bindingsperioder på tv-pakker, Ekstrakanaler- og pakker og YouSee Plus.

Ved opsigelse kan du miste andre YouSee services

Hvis du opsiger din tv-pakke (YouSee Clear), mister du også automatisk:

    • YouSee Plus, hvis du har det
    • YouSee Bredbånd, hvis du har det
    • YouSee Telefoni, hvis du det

    Hvis du opsiger YouSee Bredbånd, mister du også automatisk:

    • YouSee Telefoni, hvis du har det
    • Din YouSee e-mail-adresse
    • YouSee Play og muligheden for frit at hente musik fra nettet
    • Web-tv og muligheden for at se dine tv-kanaler på din pc

Kundeservice sidder klar til at hjælpe

Vil du vide mere om dit produkt, har du spørgsmål til dit abonnement eller til opsigelse, kan du ringe til Kundeservice, som kan vejlede dig og eventuelt tilpasse dit produkt, hvis det er det, du ønsker.

  • Kontakt Kundeservice på 70 70 40 40 hverdage 8.00-17.30 - fredag til 16.30

Returnér udstyr

Når du opsiger dig abonnement, skal du returnere det udstyr, du har lånt af os. Det kunne for eksempel være et bredbåndsmodem eller YouSee Boksen. Du skal sende det lånte udstyr til følgende adresse:

YouSee A/S
C/O Leman Express
Ventrupvej 6
2670 Greve

Skal du flytte?

Hvis du opsiger dit abonnement, fordi du skal flytte, kan du i stedet undersøge, om du kan flytte dit YouSee-produkt til den nye adresse. Det gør du ved at melde flytning til os via Mit YouSee. Så tjekker vi, om vi kan levere det, du ønsker, til din nye adresse. Husk at tage dit YouSee-udstyr med dig, når du flytter til den nye adresse.

Bliv klog på dit abonnement

I abonnementsvilkårene for dit YouSee-produkt kan du blandt andet læse om, hvordan du ellers kan opsige dit abonnement.

Fandt du det du søgte?



Spørgsmål til Kundecentret kan sendes via vores Kontaktside .

Kontakt Kundeservice

Kontakt Kundeservice

Hvis du ønsker at opsige dit produkt, hvis dit behov for tv, bredbånd eller telefoni har ændret sig, eller hvis du har spørgsmål til dit abonnement, er det Kundeservice, du skal ringe til hverdage 8.00-17.30 - fredag dog til 16.30.

  • Ring 70 70 40 40
Javascript skal være aktiveret for at få vist dele af yousee.dk korrekt
Sådan aktiverer du Javascript