YouSee hjælp

Overvejer du at klage?

Det skal være let at være kunde hos os – men vi ved også godt, at der altid er noget, vi kan gøre bedre. Hvis du har talt med vores Kundeservice og du ikke synes, vi lever op til dine forventninger, kan du kontakte vores Klageafdeling.

Når du henvender dig her, giver du os chancen for både at hjælpe dig – og for at gøre vores service endnu bedre.

Ring direkte til vores Klageafdeling

  • Mandag – torsdag kl. 8.00-15.00.

  • Fredag kl. 8.00-14.00.

Vores telefonnummer er 70 70 35 61.




Lever vi stadig ikke op til dine forventninger?

YouSee Klagenævn er allersidste instans i vores klagebehandling. Her har vi både samlet eksperter, specialister og juridiske kompetencer, som kan afgøre din klagesag her i YouSee.

Når du indgiver en klage til vores klagenævn, får du svar i løbet af 5 hverdage.




Vi beklager, at du har haft besværet med at skulle igennem et klageforløb hos os.

Vi indsamler de erfaringer, vi gør os, så vi kan levere endnu bedre service i fremtiden. Vi håber, at din henvendelse er blevet løst.

Hvis det, mod forventning, ikke er tilfældet, har du følgende muligheder:

Er du ikke tilfreds med vores afgørelse i forbindelse med en klage over dit abonnement – fx en klage over en regning eller vores vilkår – kan du klage til:

Teleankenævnet
Axeltorv 6, 1. sal
1609 Kbh. V
www.teleanke.dk

Teleankenævnet behandler alle tvister mellem forbrugere og teleselskaber om abonnementer på teletjenester.

Er du ikke tilfreds med vores afgørelse i forbindelse med en klage over en vare – fx en mobiltelefon – kan du klage til:


Nævnenes Hus

Er du statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal på siden:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Når du indsender en klage, skal du angive vores mailadresse: kundeservice@yousee.dk.

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?