Print

Den udgående postserver bliver udfaset

YouSee's postserver smtp.mail.dk og smtp.yousee.dk er ved at blive udfaset. Det gør vi fordi serverne ikke lever op til tidens sikkerhedskrav. Når postserverne misbruges risikerer vi, at andre udbydere blokerer den og du pludselig ikke kan sende mails. For at sikre du altid kan få lov til at sende mails, har vi derfor valgt at flytte alle over på vores nye mailserver: asmtp.yousee.dk.

Hvad skal du gøre?

Den letteste måde at ændre dine mailopsætninger på er at lave en automatisk reperation med programmet Mailsupport.

For at bruge Mailsupport, skal dit mailprogram være fra Microsoft (Outlook, Windows Mail eller Entourage), Mozilla Thunderbird eller Apple Mail. YouSee Mailsupport sætter næsten helt automatisk dit mailprogram rigtigt op. 

Hent Mailsupport til PC eller Mac her

PC  MAC

Bruger du et andet mailprogram?

Hvis du anvender andre mailprogrammer end de ovenfor nævnte, så kan vi hjælpe dig med de generelle indstillinger for din mail.

Oplysninger, du skal indtaste

Indgående server/
POP-server/POP3-server 

pop3.yousee.dk

Port 110

Udgående server/
SMTP-server

asmtp.yousee.dk

Port 587

Udgående server kræver godkendelse

Kontonavn/Login name/
Username 

Den e-mail-adresse du har oprettet sammen med dit abonnement

Adgangskode/Password

Er som regel den adgangskode, du selv angav under onlineregistreringen af dit internetabonnement

Fandt du det du søgte?



Spørgsmål til Kundecentret kan sendes via vores Kontaktside .

Der er hjælp at hente, når du skal opsætte din mail, i videoguiden om mailopsætning.

Ældre kvinde sidder med bærbar

Med Sikkerhedspakken hjælper vi dig til at undgå farerne på nettet som virus på maskinen og spammails i indbakken.

Javascript skal være aktiveret for at få vist dele af yousee.dk korrekt
Sådan aktiverer du Javascript
Google+