YouSee Selvbetjening
Digital løsning til alle i bestyrelsen
YouSee Selvbetjening er en del af jeres aftale med os, og åbner for digitale services, der skaber overblik og understøtter en række funktioner til jeres arbejde i foreningen. På samme måde som du måske benytter din egen ’Netbank’, kan jeres bestyrelse bruge selvbetjeningsløsningen døgnet rundt og dermed spare tid og få løst services - præcis når I har brug for det.
Flere brugeradgang til Selvbetjening
Det er personen i jeres forening, som er oprettet som administrator, der opretter nye brugere hos jer. Det gøres i funktionen ’’Se egne kontakter’’. I bestemmer selv hvor mange brugeradgange, I har behov for. På den måde kan flere personer f.eks. se kontoposteringer eller foretage skift af tv-pakker.
YouSee Selvbetjening giver jer mulighed for at:
Ændre de enkelte husstandes tv-pakker
Se til hvilke husstande, der leveres hvilke tv-pakker
Få nem adgang til tidligere fakturaer og jeres kontrakt
Udskrive adresselister over husstande i foreningen
Skrive direkte til foreningens lokale YouSee konsulent
Oprette jeres foreningsspecifikke regler for f.eks. Bland Selv med link til jeres egen hjemmeside
YouSee Selvbetjening er indeholdt i jeres foreningsaftale og koster ikke ekstra. Har I spørgsmål til løsningen, er I velkomne til at kontakte YouSee Foreningsservice på 70 70 40 44.
Bestil oprettelse til YouSee Selvbetjening
Ved udfyldelse af nedenstående, oprettes du som administrator til YouSee Selvbetjening gældende for jeres forening/anlægsnummer. Som administrator er det dig der kan administrere flere brugere i YouSee Selvbetjening f.eks. personer i jeres bestyrelse. Du vil modtage en mail med information om brugeradgang, når vi har registeret aftalen hos os.
Alle felter med * skal venligst udfyldes.