TIL DIG MED BREDBÅND

Dit abonnement fortsætter, og du skal ikke foretage dig noget.

Vi sørger for det hele

I løbet af foråret bliver dit Fullrate-abonnement ændret til et YouSee-abonnement. Du skal ikke foretage dig noget.

#-heading

HAR DU SPØRGSMÅL?

Vi har samlet svar på noget af det, du måske gerne vil høre mere om. Vi sørger løbende for at opdatere med nye spørgsmål og svar.

OM DIT ABONNEMENT

  1. Hvilket bredbåndsabonnement får jeg hos YouSee?

    Vi finder det abonnement, som bedst ligner det, du har i dag hos Fullrate. I løbet af foråret får du besked om, præcis hvilket abonnement du får.
  2. Hvilke fordele følger med et abonnement på YouSee Bredbånd?

    Du får en sikkerhedspakke med tre licenser, som du kan bruge på både pc, Mac, tablets og smartphones (Android og iOS). 

    Hvis du betaler for en sikkerhedspakke hos Fullrate i dag, får du yderligere 2 licenser, så du stadig har 5 licenser.
  3. Mit internet virker ikke. Skal jeg ringe til Fullrate eller YouSee?

    Du skal ringe til Fullrate indtil den dag, dit bredbåndsabonnement er flyttet til YouSee. Du får besked, når vi ændrer abonnementet.
  4. Hvilket abonnement og hvilken pris får jeg hos YouSee?

    I løbet af foråret sender vi dig en mail om, hvilket abonnement du bliver tilbudt hos YouSee. Vi kan dog allerede sige, at 98 % af vores kunder får deres abonnement til samme pris og med samme indhold, som de har hos Fullrate i dag. I nogle tilfælde vil man endda få mere med.

  5. Hvornår overgår mit abonnement til YouSee?

    Lige nu kan vi kun sige, at flytningen spredes ud over en periode i løbet af foråret for at sikre, at alle kunder får den bedste kundeoplevelse. Du vil modtage en mail med den præcise timing for netop dit abonnement. Og du vil blive varslet minimum 30 dage, inden dit abonnement flyttes.

  6. Kan jeg komme ud af min binding på mit Fullrate-abonnement?

    Så længe dit abonnement er hos Fullrate, gælder den binding, som du har aftalt med os. Når du modtager information om, hvilket YouSee-abonnement vi kan tilbyde dig, kan du også se, hvad du skal gøre, hvis du ønsker at opsige eller udskifte dit abonnement.
     
    Vi kan allerede nu sige, at 98 % af vores kunder får deres abonnement hos YouSee til samme pris og med samme indhold, som de har hos Fullrate i dag. I nogle tilfælde vil man endda få mere med.
    Kunder med tv og bredbånd vil ikke opleve nogen prisstigning. Og de få kunder med mobil, som vil modtage en prisstigning, vil opleve, at prisen stiger omkring 7 kr./md.

  7. Jeg betaler allerede for min e-mailadresse hos YouSee. Skal jeg fortsat betale for den, når mit bredbåndsabonnement flyttes til YouSee?

    Nej, der følger fem e-mailadresser med dit YouSee Bredbånd. Når du får besked om, at dit abonnement er ændret, skal du kontakte YouSee, så de kan knytte dine e-mailadresser til dit nye bredbånd. Vi kan desværre ikke gøre det automatisk.

  8. Får man e-mailadresser med i sit bredbåndsabonnement hos YouSee?

    Ja, du får mulighed for at oprette fem mailadresser. Med YouSee Mail kan du glæde dig til at få en mailkonto, der er fri for reklamer. Og sikkerheden er i top, så du trygt kan både sende og modtage dine mails.

  9. Er der fair use-grænse på YouSee Bredbånd?

    YouSee Bredbånd har ikke en fastsat fair-use grænse, men YouSee har lov til at afbryde en forbindelse, hvis forbruget ligger væsentligt over gennemsnittet, eller hvis forbruget pludselig stiger voldsomt.

    Se mere her 

  10. Jeg har bredbånd via Fullrate Pro, bliver mit abonnement flyttet til YouSee?

    Dit bredbåndsabonnement vil fremover være hos TDC Erhverv, som kan kontaktes på 70 70 90 90.

  11. Hvordan får jeg adgang til min sikkerhedspakke?

    Når dit abonnement er landet trygt hos YouSee, vil du modtage en mail med hjælp til at aktivere din YouSee Sikkerhedspakke.

  12. Skal jeg bruge en ny kode til mit wi-fi?

    Nej, din nuværende wi-fi-kode (også kaldet netværkskode) kører automatisk videre.

  13. Jeg bruger WiFi Boost fra Fullrate i dag. Kan jeg fortsætte med det hos YouSee?

    Ja, du kan fortsætte med at bruge de boostere/extendere, du har nu.

  14. Hvad sker der med viderestillingen på min fastnettelefon, når mit abonnement bliver ændret?

    Når dit abonnement er blevet ændret, skal du oprette dine viderestillinger igen. Se, hvordan du gør her.

  15. Hvilke funktioner får jeg til min bredbåndstelefoni (fastnet via bredbånd)?

    Hos YouSee får du en telefonsvarer - også kaldet voicemail - og funktionen Banke På. Med Banke På får du besked, hvis du modtager et opkald, mens du taler med en anden. Se, hvordan du indstiller både telefonsvarer og Banke På her.

  16. Fortsætter min faste ip-adresse hos YouSee?

    Hos YouSee får du en fast ip-adresse - men du kan desværre ikke beholde den, du har i dag. Du vil modtage din nye ip-adresse via mail eller brev, op til inden uge inden dit abonnement bliver ændret. Det er kun muligt at have én fast ip-adresse hos YouSee.

OM DIN REGNING

  1. Skal jeg stadig betale min regninger hos Fullrate?

    Ja, du skal fortsætte med at betale dine regninger hos Fullrate. Når dit abonnement er blevet ændret, vil du automatisk begynde at modtage regninger fra YouSee i stedet.
  2. Hvad sker der med mine regninger, når mit abonnement er ændret til YouSee?

    Du starter med at betale abonnement hos YouSee, fra den dag dit abonnement bliver ændret. Indtil da skal du betale dine regninger hos Fullrate som normalt. 

    Den dag dit abonnement bliver ændret, opgør vi din konto hos Fullrate. På din første YouSee-regning modregner vi det beløb, du har betalt for dit Fullrate-abonnement efter den dag, og opkræver for dit abonnement hos YouSee. Dit sidste forbrug hos Fullrate vil komme med på din YouSee-regning.

    Du vil stadig betale for dit abonnement hver måned, men din betalingsdato vil fremover ligge i slutningen af måneden i stedet for i begyndelsen af måneden.

GENERELLE SPØRGSMÅL

  1. Kan jeg købe et Fullrate-abonnement efter den 21/1 2020?

    Nej, det er ikke muligt. Men du kan købe mange af de samme abonnementer hos YouSee.
  2. Hvornår kan jeg få adgang til Mit YouSee?

    Du kan få adgang til Mit YouSee dagen efter, dit abonnement er blevet ændret. 

    For at logge ind skal du oprette et YouSee Login. Det klarer du nemt med dit NemID eller med det nye YouSee-kontonummer, du modtager i forbindelse med ændringerne.
  3. Hvorfor bliver Fullrate en del af YouSee?

    Fullrates og YouSees kunder har mange fællestræk. De efterspørger stabile og hurtige bredbåndsforbindelser, masser af data på Danmarks bedste mobilnetværk og en tv- og streamingpakke med kvalitetsindhold og høj grad af valgfrihed. Derfor samles de to brands nu under YouSee-brandet, fordi vi under ét stærkt brand både kan udvikle endnu bedre produkter og give kunderne endnu bedre oplevelser.
  4. Kan jeg få flyttet mit abonnement over til YouSee allerede nu?

    Ja, det kan du godt. Så kan du vælge mellem de standardabonnementer, du kan se på yousee.dk.
  5. Jeg har fået at vide, at mit abonnement flytter til YouSee. Hvad skal jeg gøre?

    Du skal ikke gøre noget - vi sørger for alt det praktiske og giver dig besked om, hvad der sker hvornår.
  6. Hvordan får jeg adgang til min selvbetjening hos YouSee?

    Når du får besked om, at dine abonnementer er blevet ændret, kan du oprette et login til selvbetjeningen Mit YouSee. Du skal enten bruge dit NemID eller det YouSee-kontonummer, du modtager i en mail fra os i forbindelse med ændringerne.
  7. Jeg er kunde ved YouSee i forvejen. Hvad sker der så?

    Dine YouSee-abonnementer fortsætter som normalt. 

    Når dine Fullrate-abonnementer bliver ændret til YouSee, samler vi det hele under dit nuværende YouSee-kontonummer. Du får besked fra os, når det sker.
  8. Bliver alle mine Fullrate-abonnementer ændret til YouSee-abonnementer på samme tid?

    Nej, vi ændrer abonnementer løbende fra februar til juni. Du får samlet besked om, hvordan dine abonnementer kommer til at se ud fremover, og så får du besked, når vi flytter det enkelte abonnement.
  9. Hvilke muligheder får jeg med Mit YouSee-appen?

    Med Mit YouSee får du let overblik over alle dine produkter, tjenester og services hos YouSee. Du kan blandt andet:

    • få overblik over dit tv-abonnement og tilvalg af kanaler, tv-boks og kort
    • følge dit dataforbrug på din mobil og mobilt bredbånd
    • bestille datadelingskort og ekstra data 
    • finde din pukkode og dit simkortnummer
    • få overblik over dine regninger.

    Læs mere om Mit YouSee-appen

#

Du kommer fortsat til at være 100% på

Og vi klarer alt det praktiske, så du behøver ikke gøre noget. Vil du i kontakt med os, sidder vi klar ved telefonerne på 32 15 45 09 alle hverdage fra kl. 9.00 til kl. 16.00. Du kan også sende en mail til os på kundeservice@fullrate.dk

#