TIL DIG MED MOBIL / MOBILT BREDBÅND

Dit abonnement fortsætter, og du skal ikke foretage dig noget.

Vi sørger for det hele

I løbet af foråret bliver dit Fullrate-abonnement ændret til et YouSee-abonnement. Du skal ikke foretage dig noget.

#-heading

HAR DU SPØRGSMÅL?

Vi har samlet svar på noget af det, du måske gerne vil høre mere om. Vi sørger løbende for at opdatere med nye spørgsmål og svar.

#

OM DIT ABONNEMENT

  1. I mailen står, at jeg får det samme mobilabonnement hos YouSee, som jeg har hos Fullrate. Men jeg kan ikke finde abonnementet hos YouSee?

    På yousee.dk kan du se YouSee's standardabonnementer. 

    Du vil få et YouSee-abonnement, der enten er helt det samme i indhold og pris, eller som minder meget om dit Fullrate-abonnement i dag. Du får en mail eller et brev om det konkrete abonnement senere.
  2. Beholder jeg mit mobilnummer og simkort, når jeg skifter til YouSee?

    Ja, du beholder både dit mobilnummer og dit simkort.
  3. Jeg har købt produkter på afbetaling igennem Fullrate. Hvordan kommer afbetalingen til at fungere fremadrettet?

    Din afbetalingsaftale vil fortsætte helt uændret.
  4. Hvad skal jeg gøre med mit modem til mobilt bredbånd?

    Som udgangspunkt kan du fortsætte med dit nuværende modem, helt som du plejer. Du vil få nærmere information i den mail, vi sender dig om dit abonnement hos YouSee.
  5. Har jeg mulighed for at låne et nyt modem til mit mobile bredbånd?

    Ja, hvis du har et abonnement, hvor man kan låne et modem eller en antenne, så kan du låne et nyt modem. 

    Hvis dit abonnement er blevet ændret til et abonnement uden lånemodem, kan du altid skifte til et abonnement med lånemodem.
  6. Jeg er i gang med at flytte mit nummer fra Fullrate til et andet selskab, og nu får jeg brev om, at jeg flytter til YouSee. Hvad skal jeg gøre?

    Du behøver ikke at gøre noget. Dit nummer vil stadig blive flyttet til det selskab, du har valgt. 

    Hvis du hellere vil have et YouSee-abonnement, skal du opsige dit nye abonnement hos det andet selskab. Så vil dit mobilnummer automatisk blive flyttet over til YouSee i stedet.
  7. Jeg har ikke mere mobildata til resten af måneden. Kan jeg købe mere data hos Fullrate, inden mit abonnement bliver ændret? 

    Ja, du kan købe ekstra data, helt frem til kort tid inden dit abonnement bliver ændret.
  8. Jeg skal bruge min pin-/pukkode for at genstarte min mobiltelefon. Hvor finder jeg disse koder?

    Du kan finde koderne på Mit Fullrate, som du plejer - indtil du har fået adgang til selvbetjeningen Mit YouSee.
  9. Hvilket abonnement og hvilken pris får jeg hos YouSee?

    I løbet af foråret sender vi dig en mail om, hvilket abonnement du bliver tilbudt hos YouSee. Vi kan dog allerede sige, at 98 % af vores kunder får deres abonnement til samme pris og med samme indhold, som de har hos Fullrate i dag. I nogle tilfælde vil man endda få mere med.

    Kunder med tv og bredbånd vil ikke opleve nogen prisstigning. Og de få kunder med mobil, der vil opleve en prisstigning, vil opleve, at prisen stiger omkring 7 kr./md.

  10. Hvornår overgår mit abonnement til YouSee?

    Lige nu kan vi kun sige, at flytningen spredes ud over en periode i løbet af foråret for at sikre, at alle kunder får den bedste kundeoplevelse. Du vil modtage en mail med den præcise timing for netop dit abonnement. Og du vil blive varslet minimum 30 dage, inden dit abonnement flyttes.

  11. Kan jeg komme ud af min binding på mit Fullrate-abonnement?

    Så længe dit abonnement er hos Fullrate, gælder den binding, som du har aftalt med os. Når du modtager information om, hvilket YouSee-abonnement vi kan tilbyde dig, kan du også se, hvad du skal gøre, hvis du ønsker at opsige eller udskifte dit abonnement.
     
    Vi kan allerede nu sige, at 98 % af vores kunder får deres abonnement hos YouSee til samme pris og med samme indhold, som de har hos Fullrate i dag. I nogle tilfælde vil man endda få mere med.
    Kunder med tv og bredbånd vil ikke opleve nogen prisstigning. Og de få kunder med mobil, som vil modtage en prisstigning, vil opleve, at prisen stiger omkring 7 kr./md.

  12. Hvilke muligheder får jeg med YouSee Musik-appen?

    Med YouSee Musik kan du høre musik og radio inden for alle genrer og til enhver lejlighed. Musikbiblioteket er gigantisk – både de nyeste hits og alle klassikerne. Du kan have YouSee Musik med dig overalt – uanset om du er hjemme eller på farten.

    Læs mere om YouSee Musik

  13. Har appen YouSee Voicemail de samme funktioner som Fullrates app?

    YouSee Voicemail har desværre ikke funktionerne Optag samtaler, 118, Forstyr ikke, Telefonkø og Vis hemmeligt nummer. 

    Med YouSee Voicemail kan du lytte og holde styr på dine telefonsvarerbeskeder uden at skulle ringe op til din telefonsvarer. Med appen kan du afspille, spole i og slette dine telefonsvarerbeskeder, dele dine beskeder med andre samt ringe tilbage eller sende en sms.

    Læs mere om YouSee Voicemail

  14. Beholder jeg mit telefonsvarernummer og mine beskeder, når mit mobilabonnement bliver ændret?

    Nej, du får et nyt nummer til din telefonsvarer, når dit abonnement bliver ændret. Og du mister desværre dine beskeder. Dit nye nummer til telefonsvareren er 20 17 17 17.
    Bruger du Fullrates voicemail-app i dag, vil vi anbefale dig at hente appen YouSee Voicemail, når dit abonnement er blevet ændret. Den har mange af de samme funktioner.
  15. Fortsætter mit abonnement med samme saldomax?

    Din aftale om saldomax kører videre, men med en ny beløbsgrænse på 3 kr. Vil du hæve beløbsgrænsen efter ændringerne, skal du ringe til 20 40 40 40 og taste koden 4321
  16. Jeg har en afbetalingsaftale. Hvad sker der med den?

    Din afbetalingsaftale hos ViaBill fortsætter helt uændret. Har du spørgsmål til aftalen, sidder ViaBill klar til at hjælpe dig på 88 82 68 26.
  17. Jeg har hemmeligt nummer nu. Fortsætter det hos YouSee?

    Ja, din aftale om hemmeligt nummer vil automatisk fortsætte hos YouSee.
  18. Hvad bliver min nye pris?

    De fleste vil få den samme eller en lavere pris hos YouSee. Præcis hvilken pris og hvilket abonnement du får, vil du modtage en mail om i løbet af foråret.
  19. Får jeg lige så meget data og tale hos YouSee, som jeg har i dag? 

    Langt de fleste vil få lige så meget data og tale, som de har i dag. Kun få vil få lidt mindre data. Præcis hvad du får hos YouSee, vil du få direkte besked om i løbet af foråret.
  20. Beholder jeg mit Basisabonnement?

    Vi har fundet det YouSee-abonnement til dig, som bedst ligner dit abonnement i dag. Men det kan se lidt anderledes ud end det, du har i dag. Du har modtaget en mail, der fortæller, præcis hvordan dit abonnement kommer til at se ud hos YouSee. Mailen ligger også i Mit Fullrate.
  21. Hvilke tillægspakker udgår?

    Mobil Udland, SMS Udland og Fullrate til Fullrate udgår. Hos YouSee kan du købe tillægspakker med tale og sms til udlandet. Se mulighederne på her.

  22. Får jeg adgang til YouSee Musik med mit mobil-abonnnement?

    YouSee Musik er inkluderet i flere af YouSee's mobilabonnementer og kan vælges i fordelsprogrammet YouSee More. Når du modtager vores mail om, hvordan dit abonnement kommer til at se ud hos YouSee, kan du også læse, om du får adgang til YouSee Musik. 

    Hvis dit abonnement giver adgang til musiktjenesten, skal du hente YouSee Musik-appen og logge ind med dit YouSee Login. Du kan først oprette et login, når dit abonnement er blevet ændret. Du får besked, når det er sket.

  23. Nogle mobil-kunder hos YouSee har modtaget en prisvarsling på deres abonnement, får Fullrate-kunder også en prisvarsling?

    Nej, Fullrate mobil-kunder bliver ikke berørt af denne varsling.

OM DIN REGNING

  1. Skal jeg stadig betale min regninger hos Fullrate?

    Ja, du skal fortsætte med at betale dine regninger hos Fullrate. Når dit abonnement er blevet ændret, vil du automatisk begynde at modtage regninger fra YouSee i stedet.
  2. Hvad sker der med mine regninger, når mit abonnement er ændret til YouSee?

    Du starter med at betale abonnement hos YouSee, fra den dag dit abonnement bliver ændret. Indtil da skal du betale dine regninger hos Fullrate som normalt. 

    Den dag dit abonnement bliver ændret, opgør vi din konto hos Fullrate. På din første YouSee-regning modregner vi det beløb, du har betalt for dit Fullrate-abonnement efter den dag, og opkræver for dit abonnement hos YouSee. Dit sidste forbrug hos Fullrate vil komme med på din YouSee-regning.

    Du vil stadig betale for dit abonnement hver måned, men din betalingsdato vil fremover ligge i slutningen af måneden i stedet for i begyndelsen af måneden.

GENERELLE SPØRGSMÅL

  1. Kan jeg købe et Fullrate-abonnement efter den 21/1 2020?

    Nej, det er ikke muligt. Men du kan købe mange af de samme abonnementer hos YouSee.
  2. Hvornår kan jeg få adgang til Mit YouSee?

    Du kan få adgang til Mit YouSee dagen efter, dit abonnement er blevet ændret. 

    For at logge ind skal du oprette et YouSee Login. Det klarer du nemt med dit NemID eller med det nye YouSee-kontonummer, du modtager i forbindelse med ændringerne.
  3. Hvorfor bliver Fullrate en del af YouSee?

    Fullrates og YouSees kunder har mange fællestræk. De efterspørger stabile og hurtige bredbåndsforbindelser, masser af data på Danmarks bedste mobilnetværk og en tv- og streamingpakke med kvalitetsindhold og høj grad af valgfrihed. Derfor samles de to brands nu under YouSee-brandet, fordi vi under ét stærkt brand både kan udvikle endnu bedre produkter og give kunderne endnu bedre oplevelser.
  4. Kan jeg få flyttet mit abonnement over til YouSee allerede nu?

    Ja, det kan du godt. Så kan du vælge mellem de standardabonnementer, du kan se på yousee.dk.
  5. Jeg har fået at vide, at mit abonnement flytter til YouSee. Hvad skal jeg gøre?

    Du skal ikke gøre noget - vi sørger for alt det praktiske og giver dig besked om, hvad der sker hvornår.
  6. Hvordan får jeg adgang til min selvbetjening hos YouSee?

    Når du får besked om, at dine abonnementer er blevet ændret, kan du oprette et login til selvbetjeningen Mit YouSee. Du skal enten bruge dit NemID eller det YouSee-kontonummer, du modtager i en mail fra os i forbindelse med ændringerne.
  7. Jeg er kunde ved YouSee i forvejen. Hvad sker der så?

    Dine YouSee-abonnementer fortsætter som normalt. 

    Når dine Fullrate-abonnementer bliver ændret til YouSee, samler vi det hele under dit nuværende YouSee-kontonummer. Du får besked fra os, når det sker.
  8. Bliver alle mine Fullrate-abonnementer ændret til YouSee-abonnementer på samme tid?

    Nej, vi ændrer abonnementer løbende fra februar til juni. Du får samlet besked om, hvordan dine abonnementer kommer til at se ud fremover, og så får du besked, når vi flytter det enkelte abonnement.
  9. Hvilke muligheder får jeg med Mit YouSee-appen?

    Med Mit YouSee får du let overblik over alle dine produkter, tjenester og services hos YouSee. Du kan blandt andet:

    • få overblik over dit tv-abonnement og tilvalg af kanaler, tv-boks og kort
    • følge dit dataforbrug på din mobil og mobilt bredbånd
    • bestille datadelingskort og ekstra data 
    • finde din pukkode og dit simkortnummer
    • få overblik over dine regninger.

    Læs mere om Mit YouSee-appen

#

Du kommer fortsat til at være 100% på

Og vi klarer alt det praktiske, så du behøver ikke gøre noget. Vil du i kontakt med os, sidder vi klar ved telefonerne på 32 15 45 09 alle hverdage fra kl. 9.00 til kl. 16.00. Du kan også sende en mail til os på kundeservice@fullrate.dk

#