TIL DIG MED TV

Dit abonnement fortsætter, og du skal ikke foretage dig noget.

Vi sørger for det hele

I løbet af foråret bliver dit Fullrate-abonnement ændret til et YouSee-abonnement. Du skal ikke foretage dig noget.

#hvad-staar-der-her-heading

HAR DU SPØRGSMÅL?

Vi har samlet svar på noget af det, du måske gerne vil høre mere om. Vi sørger løbende for at opdatere med nye spørgsmål og svar.

#

OM DIT ABONNEMENT

  1. Hvilke fordele får jeg med tv hos YouSee?

    Med tv fra YouSee får du alt det bedste underholdning samlet ét sted. Hos os kan du med en Bland Selv-pakke blande tv-kanaler og streaming, så du har alle dine yndlingskanaler og streamingtjenester samlet - uanset om du er til livesport, film og serier eller den bedste børneunderholdning. 

    Du får også adgang til et kæmpe udvalg af lejefilm og eksklusiv underholdning, som du kun kan se hos os. 

    Med YouSee Tv får du med andre ord meget mere end bare en klassisk tv-pakke. Og ikke nok med det. Du får også Danmarks største kundeservice, der sidder klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål.
  2. Får jeg adgang til web-tv hos YouSee?

    Hos YouSee kan du se tv på alle dine skærme. Med YouSee Tv & Film-appen kan du nemlig se de fleste af dine tv-kanaler på din tablet, mobil og computer. På den måde kan du tage dine tv-kanaler og streamingtjenester med dig overalt i Danmark. Så kan du fx se nyheder og sport på vej hjem fra arbejde eller se film og tv-serier på togturen. 

    YouSee Tv-boksen kommer også med en lang række smarte funktioner. Du kan se de tv-programmer, du gik glip af, i vores store tv-arkiv og sætte programmer på pause, spole tilbage eller starte forfra.
  3. Hvordan fungerer Bland Selv?

    Med YouSee's Bland Selv-løsning kan du selv vælge, hvilke tv-kanaler og streamingtjenester du vil have i din tv-pakke. 

    Vi har et stort udvalg af danske og udenlandske tv-kanaler og alle de bedste streamingtjenester som Netflix, HBO Nordic, Viasat Film og C More. Så du har altid en lang række programmer inden for nyheder, sport, kultur, film, serier og meget mere. 

    Du kan frit udskifte dine kanaler og streamingtjenester, når det passer dig – uden det koster ekstra. Når du har valgt en kanal, går der 30. dage, før du kan udskifte  netop den kanal igen. Men så kan du heldigvis bare udskifte en af dine andre.

    Med YouSee Tv-boksen får du et stort udvalg af de bedste lejefilm inden for alle tænkelige genrer. Og med YouSee Premiere får du en premierefilm hver måned, som du kan se, når du vil – og lige så mange gange, du vil.
  4. Skal min tv-boks udskiftes?

    Nej, du beholder din tv-boks. Vi sørger for, at den bliver opdateret, så den passer til din tv-pakke hos YouSee.
  5. Kan jeg optage udsendelser, efter min tv-boks er blevet opdateret til YouSee?

    Nej, men du kan købe op til 5 nye tv-bokse for i alt 399 kr. Du kan bestille tv-bokse hos YouSee’s kundeservice, når vi har ændret dit tv-abonnement fra Fullrate til YouSee. Med de nye tv-bokse kan du optage udsendelser.
  6. Hvilket abonnement og hvilken pris får jeg hos YouSee?

    I løbet af foråret sender vi dig en mail om, hvilket abonnement du bliver tilbudt hos YouSee. Vi kan dog allerede sige, at 98 % af vores kunder får deres abonnement til samme pris og med samme indhold, som de har hos Fullrate i dag. I nogle tilfælde vil man endda få mere med.

    Kunder med tv og bredbånd vil ikke opleve nogen prisstigning. Og de få kunder med mobil, der vil opleve en prisstigning, vil opleve, at prisen stiger omkring 7 kr./md.

  7. Hvornår overgår mit abonnement til YouSee?

    Lige nu kan vi kun sige, at flytningen spredes ud over en periode i løbet af foråret for at sikre, at alle kunder får den bedste kundeoplevelse. Du vil modtage en mail med den præcise timing for netop dit abonnement. Og du vil blive varslet minimum 30 dage, inden dit abonnement flyttes.

  8. Kan jeg komme ud af min binding på mit Fullrate-abonnement?

    Så længe dit abonnement er hos Fullrate, gælder den binding, som du har aftalt med os. Når du modtager information om, hvilket YouSee-abonnement vi kan tilbyde dig, kan du også se, hvad du skal gøre, hvis du ønsker at opsige eller udskifte dit abonnement.
     
    Vi kan allerede nu sige, at 98 % af vores kunder får deres abonnement hos YouSee til samme pris og med samme indhold, som de har hos Fullrate i dag. I nogle tilfælde vil man endda få mere med.
    Kunder med tv og bredbånd vil ikke opleve nogen prisstigning. Og de få kunder med mobil, som vil modtage en prisstigning, vil opleve, at prisen stiger omkring 7 kr./md.

  9. Hvilke muligheder får jeg med YouSee Tv & Film-appen?

    Med YouSee Tv & Film-appen har du nem og hurtig adgang til al din underholdning fra YouSee Tv. Se din yndlingsserie i toget, fang kampen i køkkenet – og gik du glip af noget, starter du bare programmet forfra. Du behøver ikke at kæmpe om fjernsynet længere, for med YouSee Tv & Film-appen bliver din mobil eller tablet forvandlet til et tv.

    Læs mere om YouSee Tv & Film-appen

OM DIN REGNING

  1. Skal jeg stadig betale min regninger hos Fullrate?

    Ja, du skal fortsætte med at betale dine regninger hos Fullrate. Når dit abonnement er blevet ændret, vil du automatisk begynde at modtage regninger fra YouSee i stedet.
  2. Hvad sker der med mine regninger, når mit abonnement er ændret til YouSee?

    Du starter med at betale abonnement hos YouSee, fra den dag dit abonnement bliver ændret. Indtil da skal du betale dine regninger hos Fullrate som normalt. 

    Den dag dit abonnement bliver ændret, opgør vi din konto hos Fullrate. På din første YouSee-regning modregner vi det beløb, du har betalt for dit Fullrate-abonnement efter den dag, og opkræver for dit abonnement hos YouSee. Dit sidste forbrug hos Fullrate vil komme med på din YouSee-regning.

    Du vil stadig betale for dit abonnement hver måned, men din betalingsdato vil fremover ligge i slutningen af måneden i stedet for i begyndelsen af måneden.

GENERELLE SPØRGSMÅL

  1. Kan jeg købe et Fullrate-abonnement efter den 21/1 2020?

    Nej, det er ikke muligt. Men du kan købe mange af de samme abonnementer hos YouSee.
  2. Hvornår kan jeg få adgang til Mit YouSee?

    Du kan få adgang til Mit YouSee dagen efter, dit abonnement er blevet ændret. 

    For at logge ind skal du oprette et YouSee Login. Det klarer du nemt med dit NemID eller med det nye YouSee-kontonummer, du modtager i forbindelse med ændringerne.
  3. Hvorfor bliver Fullrate en del af YouSee?

    Fullrates og YouSees kunder har mange fællestræk. De efterspørger stabile og hurtige bredbåndsforbindelser, masser af data på Danmarks bedste mobilnetværk og en tv- og streamingpakke med kvalitetsindhold og høj grad af valgfrihed. Derfor samles de to brands nu under YouSee-brandet, fordi vi under ét stærkt brand både kan udvikle endnu bedre produkter og give kunderne endnu bedre oplevelser.
  4. Kan jeg få flyttet mit abonnement over til YouSee allerede nu?

    Ja, det kan du godt. Så kan du vælge mellem de standardabonnementer, du kan se på yousee.dk.
  5. Jeg har fået at vide, at mit abonnement flytter til YouSee. Hvad skal jeg gøre?

    Du skal ikke gøre noget - vi sørger for alt det praktiske og giver dig besked om, hvad der sker hvornår.
  6. Hvordan får jeg adgang til min selvbetjening hos YouSee?

    Når du får besked om, at dine abonnementer er blevet ændret, kan du oprette et login til selvbetjeningen Mit YouSee. Du skal enten bruge dit NemID eller det YouSee-kontonummer, du modtager i en mail fra os i forbindelse med ændringerne.
  7. Jeg er kunde ved YouSee i forvejen. Hvad sker der så?

    Dine YouSee-abonnementer fortsætter som normalt. 

    Når dine Fullrate-abonnementer bliver ændret til YouSee, samler vi det hele under dit nuværende YouSee-kontonummer. Du får besked fra os, når det sker.
  8. Bliver alle mine Fullrate-abonnementer ændret til YouSee-abonnementer på samme tid?

    Nej, vi ændrer abonnementer løbende fra februar til juni. Du får samlet besked om, hvordan dine abonnementer kommer til at se ud fremover, og så får du besked, når vi flytter det enkelte abonnement.
  9. Hvilke muligheder får jeg med Mit YouSee-appen?

    Med Mit YouSee får du let overblik over alle dine produkter, tjenester og services hos YouSee. Du kan blandt andet:

    • få overblik over dit tv-abonnement og tilvalg af kanaler, tv-boks og kort
    • følge dit dataforbrug på din mobil og mobilt bredbånd
    • bestille datadelingskort og ekstra data 
    • finde din pukkode og dit simkortnummer
    • få overblik over dine regninger.

    Læs mere om Mit YouSee-appen

#

Du kommer fortsat til at være 100% på

Og vi klarer alt det praktiske, så du behøver ikke gøre noget. Vil du i kontakt med os, sidder vi klar ved telefonerne på 32 15 45 09 alle hverdage fra kl. 9.00 til kl. 16.00. Du kan også sende en mail til os på kundeservice@fullrate.dk

#