YouSee hjælp

Mistet internetforbindelsen via dit Netgear C6250 modem?

  1. Tjek, om der er driftsforstyrrelser

    Der kan være lokale forstyrrelser på driften, som påvirker din internetforbindelse.

    Hvis du ikke allerede har gjort det, så start med at tjekke, om der driftsforstyrrelser på din adresse.

    Er der driftsforstyrrelser på min adresse?

  1. Genstart dit modem

    Du har sikkert hørt det før, men i mange tilfælde skal der faktisk ikke mere end en genstart af dit modem til at fikse din forbindelse.

    Sådan starter du dit modem

    1. Sluk for routerens power-knap eller tag strømstikket ud.

    2. Vent 30 sekunder med at tænde routeren igen.

    OBS. Det kan tage op til 10 minutter, før der er forbindelse igen.

  1. Er der lys i lamperne?

    Hvis der er lys i lamperne, men forbindelsen stadigvæk driller, kan det være, at kablerne ikke sidder som de skal.

    Der skal været et konstant lys i de fire lamper, der er markeret på billede, før der er forbindelse til internettet.

    Blinker én eller flere af de tre lamper, er der ikke forbindelse til internettet.

    Det kan skyldes, at kablerne mellem dit modem og væggen har løsnet sig. Så tjek, om kablerne sidder korrekt.

  1. Nulstil dit modem

    Hvis der stadig ikke er forbindelse til internettet, kan du prøve at nulstille dit modem. Dit modem skal være tændt, mens du nulstiller.

    1. Reset-knappen sidder bag på modemmet.

    2. Tryk en spids genstand som fx en kuglepen mod knappen i cirka 30 sekunder.

    3. Dit modem går nu i gang med at genstarte.

    Bemærk: Der kan gå op til 20 minutter, før dit modem er nulstillet og genstartet.


Driller forbindelsen stadig, selvom du har fulgt alle anbefalingerne?

Så synes vi, du skal tage kontakt til os - så kan vi sammen kigge på, hvordan vi får løst problemet.

Kontakt YouSee



Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?