YouSee hjælp

Manglende betaling af regning

Får du ikke betalt din regning til tiden, kan du risikere, at dit abonnement bliver lukket. Du kan få genåbnet dit abonnement ved at betale din regning.

Er der blevet lukket for dit signal på tv, bredbånd eller telefoni, eller har du bare overskredet betalingsfristen, så har du to muligheder for at foretage en nem og hurtig indbetaling.

Hvis vi har slukket for signalet på dit abonnement, så genåbner vi signalet, så snart vi har registreret din indbetaling. Det koste et gebyr at få åbnet for signalet igen.



Sådan betaler du din ubetalte regning på Mit YouSee

  1. Log ind i Mit YouSee

    Hvis du har ubetalte regninger eller regninger klar til betaling, vil de fremgå på forsiden af Mit YouSee.

Du kan også finde dine regninger ved at klikke på Regninger & betaling i menuen.

  1. Klik på Betal dem her i overblikket over dine abonnementer eller Betal knappen på regningssiden.

  1. Overvej om du fremadrettet vil betale dine regninger automatisk og uden betalingsgebyr med Automatisk Kortbetaling



  1. Vælg det betalingskort, du ønsker at betale dine regninger med, og udfyld herefter dine kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre.
    Klik på Udfør betaling.





Betal din ubetalte regning uden login

Hvis du vil betale din regning uden brug af login, kan du gøre det her.



Gebyr – hvis vi skal genåbne dit abonnement

Læs mere om gebyr for genåbning af dit abonnement:



Forstå dit rykkerbrev

Fakturanummeret viser den regning, som vi mangler betaling for. På den oprindelige faktura ser du fakturanummeret øverst i højre hjørne.

Fakturadato er den dato, den oprindelige faktura havde betalingsfrist.

Periode viser den periode den ubetalte regning omhandler.

Beløb viser det skyldige beløb vedrørende den ubetalte regning.

Betalingsfrist angiver den sidste dag, du kan indbetale beløbet på rykkeren, uden at sagen fortsætter til inkasso.

Betalings-id er det nummer, der bruges til at identificere den specifikke indbetaling.

Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?