YouSee hjælp

Dårlig internetforbindelse med WiFi booster

Dårlig forbindelseSkift valg

Tjek din opsætning

Hvis du har dårlig forbindelse mellem din WiFi Booster og din enhed, skal du først gøre følgende

  1. Kontrollér, at første WiFi Booster er kablet til den gule LAN port på bagsiden af dit modem.

  2. Kontrollér, at wi-fi er slået fra på dit modem.



Hvis 2.4 GHz eller 5 GHz lampen lyser konstant rødt?

Hvis en af de to lamper lyser rødt, kan det betyde at forbindelsen er svag eller at den helt er fejlet. Prøv de løsningsforslag vi har beskrevet nedenfor

  1. Prøv at oprette forbindelse igen ved at trykke på WPS-knappen på den WiFi Booster, hvor lampen lyser rødt samt på den efterfølgende WiFi Booster.

  2. Flyt WiFi Boosteren tættere på den efterfølgende WiFi Booster og forbind igen som beskrevet ovenfor. Der skal helst være 3-5 meter mellem dine WiFi Boostere.



Oplever du stadig dårlig forbindelse?

Så er der brug for yderligere hjælp.
Kontakt YouSee

Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?