YouSee hjælp

Ingen internetforbindelse med WiFi booster

Ingen forbindelseSkift valg

Tjek din opsætning

Hvis du har dårlig forbindelse mellem din WiFi Booster og din enhed, skal du første gøre følgende

  1. Kontrollér, at første WiFi Booster er kablet til den gule LAN port på bagsiden af dit modem.

  2. Kontrollér, at wi-fi er slået fra på dit modem.



Power lampen blinker hvidt

Hvis Power lampen blinker hvidt, kan det betyde at WiFI Boosteren er ved at opdatere. Dette kan tage op til 5 minutter.

Blinker Power lampen stadig hvidt, så skal du lave en reset af WiFi Boosteren.

Sådan gør du

  1. Find reset knappen, som er på bagsiden af din Wifi Booster - til venstre for power knappen.

  2. Pres en spids genstand fx kuglepen mod reset knappen i 10 sekunder.

  3. Herefter skal netværksnavnet og adgangskoden sættes op igen via WiFi Booster appen.

Du kan downloade appen til iPhone og iPad i App Store og til Android telefon og tablet i Google play.



2.4 GHz og 5 GHz lamperne blinker grønt

Hvis du oplever at enten 2.4 GHz eller 5 GHz lampen blinker grønt, kan du forsøge følgende

  1. Flyt WiFi Boosteren, så den er 3-5 meter væk fra den næste WiFi Booster.

  2. Hvis du ikke kan finde en placering hvor der skabes forbindelse, så sæt et LAN-kabel (netværkskabel) mellem de to WiFi Boostere. Når der er forbindelse, kan WiFi Boosteren igen flyttes til et andet sted med en afstand på 3-5 meter til næste WiFi Booster.



2.4 GHz eller 5 GHz lampen lyser konstant grønt, men der er ikke forbindelse til det trådløse netværk

Hvis du oplever at lamperne lyser som de skal, men du kan ikke oprette forbindelse til det trådløse netværk, skal du forsøge følgende

  1. Hvis det trådløse netværk er synligt på din enhed, men der opstår en fejl når du forsøger at oprette forbindelse, så prøv at gå tættere på den kablede WiFI Booster og forsøg så at oprette forbindelse igen.

    Hvis det lykkes, så kan du med fordel prøve at flytte de andre WiFI Boostere tættere på den kablede WiFI Booster.

  2. Hvis ikke det lykkes, så prøv gerne med en anden enhed. Det er for at udelukke at der er fejl på den enhed som du forsøger at oprette forbindelse på.

  3. Hvis du heller ikke kan oprette forbindelse på en anden enhed, så skal alle dine WiFi Boostere resettes. Det gøres ved at bruge en spids genstand til at holde Reset-knappen inde i 10 sekunder. Du finder Reset-knappen på bagsiden, til venstre for Power-knappen. Når dine WiFi Boostere er reset, skal netværksnavn og adgangskode sættes op igen via WiFi Booster appen.



Oplever du stadig ingen forbindelse?


Så har du måske brug for yderligere hjælp.
Kontakt YouSee

Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?