YouSee hjælp

Har du brug for at klage?

Vi har et dedikeret hold af specialister, der sidder klar til at hjælpe dig, hvis du har oplevet et dårligt forløb i forbindelse med din kontakt til YouSee - dette er vores Kundeambassadører. Du kan også kontakte os, hvis du har forslag til, hvor vi kan forbedre vores service. Vi bruger aktivt dine input til at blive bedre.


Sådan behandler vi din klage

På billedet kan du se, hvordan forløbet ser ud for din klage - fra start til slut. Du kan udfylde vores klageformular ved at klikke på linket nedenfor.

Group 1600

Gå til klageformular


Du er også velkommen til sende din henvendelsen med posten. Skriv til:

YouSee Kundeambassadører

Klingenberg 16

5000 Odense C



Vil du klage over afgørelsen af en sag, du har modtaget svar på?

Er du ikke tilfreds med YouSee’s afgørelse vedrørende klage omkring abonnement på teletjenester – fx klager over regningen eller YouSee’s vilkår – kan du klage til:

Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3th

1609 Kbh. V


www.teleanke.dk

Teleankenævnet behandler alle tvister mellem forbrugere og teleselskaber om abonnement på teletjenester.

Er du ikke tilfreds med YouSee's afgørelse vedrørende klage omkring varer (fx mobiltelefoner) eller indholdstjenester (fx tv, musik eller ringetoner) kan du klage til:

Nævnenes Hus

Mæglingsteamet for Forbrugerklager

Toldboden 2

8800 Viborg

Nævnenes Hus

Er du statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal på siden: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ved indgivelse af klage skal du angive YouSee's e-mailadresse: kundeservice@yousee.dk.

Hvad synes du om denne side?

Har du brug for yderligere hjælp?