Services

Nedenfor kan du læse om forskellige services, som enten automatisk følger med dit abonnement eller som du efterfølgende kan tilmelde dig.

  • Roaming
    Som YouSee mobilkunde er du tilmeldt roaming, hvilket gør det muligt for dig at ringe fra udlandet.</p><p>Ønsker du ikke at kunne foretage opkald i udlandet, kan du afmelde roaming på Mit YouSee. Det er gratis at til- og afmelde sig servicen. Du kan stadig ringe til udlandet, selvom du ikke er tilmeldt denne service.
  • Udlandsopkald
    Som YouSee mobilkunde er du tilmeldt dig udlandsopkald, hvilket gør det muligt for dig at ringe til udlandet.</p><p>Ønsker du ikke at kunne foretage opkald til udlandet, kan du afmelde udlandsopkald på Mit YouSee. Det er gratis at til- og afmelde sig servicen. Du kan stadig modtage opkald fra udlandet, selvom du ikke er tilmeldt denne service.
  • Speeddrop
    Med Speeddrop risikerer du ikke at dataforbruget løber løbsk. I stedet for at du skal betale for overforbrug når din datamængde bruges op, sætter vi i stedet datahastigheden kraftigt ned. Vær opmærksom på at Speeddrop kun fungerer i Danmark.
  • Dataspærring
    Med Dataspærring kan du nemt og sikkert slukke 100% for dit dataforbrug. Så snart Dataspærring er aktiv, kan du hverken sende eller modtage data. Brug denne service, hvis du eksempelvis skal til udlandet og ikke vil risikere en uventet ekstraregning. Vær opmærksom på at du ikke kan modtage eller sende MMS'er med Dataspærring.
  • 4G
    Få fuld fart over feltet på din 4G telefon. Med denne service får du adgang til TDC’s landsdækkende 4G netværk, så du altid har adgang til masser af data, uanset hvor du er i Danmark. Forventet udendørs hastighed: 17-71 Mbit. <br><br>Nedenstående telefoner fungerer på TDC's 4G netværk: <br> <div><b>Apple</b>: iPhone 5S, 5C<br> <b>Samsung</b>: Galaxy S4, Mega, Note 3, Ace 3<br> <b>HTC</b>: One <br> <b>Nokia</b>: Lumia 625, 820, 920, 925, 909, 1020, 1520<br> <b>LG</b>: Optimus G<br> <b>Sony</b>: C6603 Yuga<br> <b>Blackberry</b>: Z10, Z30, Q5, Q10</div><br>Levering sker med det samme.<br> <br>Ingen binding. Op til 30 dages opsigelse<br>
  • YouSee Musik
    Du kan høre musik i alle afskygninger - fra Rock til RnB og fra Pop til Klassisk. YouSee Musik rummer millioner af musiknumre og der kommer hele tiden nye numre og kunstnere til listen. Så du kan altid finde musik til alle lejligheder. <br> Du skal ikke bekymre dig om regningen. Du kan hente så meget musik, du ønsker - uden det koster noget udover dit normale abonnement.
  • YouSee Live-tv
    Har du en tv-pakke og Bredbånd hos YouSee, kan du tage mange af dine tv-kanaler med dig på mobilen. Hvilke tv-kanaler du kan se afhænger af den tv-pakke du har. At se tv på mobilen kan være en dyr fornøjelse, da man bruger en del data på at streame indholdet. Vi anbefaler du holder øje med dit dataforbrug samt benytte WIFI når det er muligt. <br> Web-tv fungerer på Android og iPhone
  • Betalingsservice
    <h6>Hvordan fungerer det?</h6> <p> Med betalingsservice betaler du fast for dine udgifter d. 1. i måneden. Din betaling består af: <ul><li>Din månedlige pris for dit abonnement forud</li> <li>Ikke-inkluderet forbrug fra d. 18. foregående måned til d. 17. sidste måned</li></ul> Du har kreditmaximum på 1000 kr. vedr. dit forbrug der ikke er inkluderet i abonnementet. Det vil sige, at din konto kan gå ned til -1000 kr., uden du skal tænke på spærringer, rykkere eller andet. Indtil første regning er betalt er grænsen 500 kr.</p>
  • Automatisk Betaling
    Når du er tilmeldt Automatisk Betaling, hæver vi automatisk dit månedlige abonnement og tillægspakker på dit kreditkort på din betalingsdato, uanset om du har mobil eller mobilt bredbåndsabonnement. Har du overforbrug på mere end -50kr i løbet af en måned, sørger Automatisk Betaling for at tanke det skyldige beløb på din konto, så din konto ikke risikerer at blive spærret. Du afmelder Automatisk Betaling, ved at tilmelde Betalingsservice. Afmeldingen sker automatisk.
  • SMS Optankning
    Med SMS Optankning kan du nemt og hurtigt tanke din mobil op.</p><p>Inden du kan benytte dig af servicen, skal du via selvbetjeningssiden Mit YouSee eller ved at kontakte kundeservice angive det beløb, du ønsker at tanke, når du sender en besked med teksten YS TANK til 1277.. Du informeres med en e-mail og en SMS, når vi har optanket din konto.</p><p>Tilmeldingen til servicen er gratis og du betaler kun almindelig SMS takst for optankningsbeskeden. Du bliver takseret almindelig dankortgebyr ved optankningen. Bemærk: Er din konto spærret for udgående trafik, vil det ikke være muligt at benytte SMS Optankning. <div class="infoboks"> <div class="infoboks_img"></div> Vi oplever desværre problemer med kreditkort betaling/opdatering hvis du benytter browseren Safari. Oplever du fejl råder vi dig til at bruge en anden browser f.eks. Firefox, Chrome eller Internet Explorer. </div>
  • Automatisk Abonnementsbetaling
    Har du et mobilabonnement, et Mobilt Bredbåndsabonnement eller er tilmeldt tillægspakker, kan du betale for det månedlige abonnement via servicen Automatisk Abonnementsbetaling.</p><p>Når du er tilmeldt Automatisk Abonnementsbetaling, vil vi automatisk hæve dit månedlige abonnement på dit kreditkort på din betalingsdato. <br><br><br> <div class="infoboks"> <div class="infoboks_img"></div> Vi oplever desværre problemer med kreditkort betaling/opdatering hvis du benytter browseren Safari. Oplever du fejl råder vi dig til at bruge en anden browser f.eks. Firefox, Chrome eller Internet Explorer. </div>
  • Automatisk Optankning
    Med Automatisk Optankning vælger du et beløb, som vi skal tanke for dig, hver gang din saldo overskrides med mere end -50kr.</p><p>Når du tilmelder dig, giver du YouSee tilladelse til at indsætte penge på din mobilkonto, hver gang din saldo overskrider med mere end -50kr. Fordelen for dig er, at du ikke risikerer, at din mobiltelefon bliver spærret. Når du tilmelder dig Automatisk Optankning bestemmer du selv, hvor stort et beløb der skal overføres fra dit kreditkort til din saldo. Du kan vælge mellem 50 - 1000 kr, og kan naturligvis altid ændre dit valg igen. Du informeres via e-mail, når vi optanker din konto.
  • Fri Familie
    Med et <b>Minut abonnement</b> får du Fri familie. Det betyder, at du ringer gratis til 10 andre YouSee mobilkunder. Der er ingen opkaldsafgift og intet max på hvor meget du må tale. Hver samtale må dog max vare 1 time, du skal blot lægge på og ringe op igen. Vær opmærksom på: Fri familie inkluderer ikke viderestilling.
  • Udlandstelefoni
    Som YouSee mobilkunde kan du gratis tilmelde dig udlandstelefoni, hvilket gør det muligt for dig at ringe til og fra udlandet.</p><p>Ønsker du ikke at kunne foretage opkald i udlandet eller foretage opkald til udlandet, kan du afmelde Udlandstelefoni på Mit YouSee. Det er gratis at til- og afmelde sig servicen. Du kan stadig modtage opkald fra udlandet, selvom du ikke er tilmeldt denne service.
  • Saldokontrol
    Med Saldokontrol får du kontrol over dit forbrug. Din konto spærres automatisk for udgående opkald og SMS, når der registreres, at saldoen er under 0 kr.</p><p>Du vil dog fortsat kunne modtage opkald og SMS fra andre samt kunne ringe til Alarmcentralen – 112. Når saldoen igen er positiv, genåbnes telefonen inden for 24 timer. Denne funktion er især god, hvis du har børn eller unge i familien.</p><p>Bemærk: Du hæfter dog stadig for forbrug og opkald foretaget inden spærringen sker. Herunder f.eks. forsinket taksering ved opkald foretaget i udland. YouSee kan således heller ikke garantere, at saldoen forbliver 0 kr. efter spærring, da der kan komme forsinket taksering ind.</p><p>Er du i forvejen tilmeldt Automatisk Betaling, vil tilmelding af Saldokontrol stoppe optankningsfunktionen. For igen at få optankning via Automatisk Betaling, skal du afmelde Saldokontrol igen.</p><p>Saldokontrol kan ikke fungere sammen med Betalingsservice. Du kan derfor ikke tilmelde saldokontrol, når du er tilmeldt Betalingsservice. Betalingsservice kan afmeldes ved at tilmelde Automatisk Betaling
  • Spær for indholdstakseret SMS
    Som mobilkunde er du automatisk tilmeldt indholdstakseret SMS. En indholdstakseret SMS er, når du bestiller indhold fra en udbyder med et 4-cifret nr. – f.eks. 1234.</p><p>Hold øje med prisen, når du bestiller indhold som f.eks. en ringetone, et logo eller deltager i en konkurrence. Udbyderen af en sådan service skal altid oplyse prisen. Indholdstakseret SMS er ikke en del af Fastpris abonnementerne eller Fri SMS og MMS tillægspakken, og du betaler derfor for disse udover din faste abonnementspris. Du har mulighed for at spærre din mobiltelefon for indholdstakseret SMS på Mit YouSee og kan altid afmelde dig servicen igen. Det er gratis at til- og afmelde sig servicen.
  • Forbrugsmax - indholdtakseret SMS
    Med servicen Forbrugsmax - indholdstakseret SMS modtager du en sms, når dit forbrug af indholdstakserede tjenster overstiger 250 kr. på en måned. Din telefon vil blive spærret for køb af yderligere indholdstakserede tjenester, og du vil modtage en informations-SMS, hvis dit forbrug overstiger:</p><p>750 kr indenfor et døgn<br> 1500 kr indenfor en uge<br> 2500 kr indenfor en kalendermåned.
  • Datakontrol Udland
    Datakontrol Udland er en service, der skal sikre dig, at dit dataforbrug ikke løber løbsk, når du er i udlandet. Med Datakontrol Udland vil din dataforbindelse automatisk blive spærret, hvis du bruger mere end 450 kr på data i udlandet.<br><br> </p><p><b>Med Datakontrol Udland kan du:</b> </p><p>Bruge data som du plejer, når du er i Danmark<br> Tale og sende sms'er til udlandet (hvis du er mobil kunde)<br> Bruge data i udlandet op til et dataforbrug på 450 kr.<br> Hæve dataloftet, hvis du ønsker at fortsætte med at bruge data i udlandet ud over de 450 kr. </p><p>Du bliver varslet via SMS, når du nærmer dig et forbrug på 450 kr, og via SMS, når du har nået grænsen på 450 kr.
  • Telefonsvarer
    Som mobilkunde får du gratis telefonsvarer med i dit abonnement. Du kan let administrere dine beskeder direkte fra din mobil og selv indtaste velkomstbeskeder.</p><p>Når der indtales en besked på din telefonsvarer, modtager du en SMS fra telefonsvareren. Når du ringer til telefonsvareren for at aflytte dine beskeder, bliver du først oplyst om nummeret, der har indtalt beskeden samt hvad tidspunkt opkaldet har fundet sted. Det er de sidste indtalte beskeder, der bliver afspillet først. Det er gratis at viderestille dine opkald til din telefonsvarer, men du betaler for at aflytte de indtalte beskeder. Som mobilkunde får du din egen personlige kode, som gør det muligt for dig at ringe til din telefonsvarer fra andre mobiler.
  • Vis nummer
    Med Vis nummer kan du ved opkald se nummeret på den, som ringer til dig.</p><p>Som mobilkunde er du automatisk tilmeldt denne service. Servicen giver dig mulighed for at se, hvem der ringer til dig, inden du besvarer opkaldet. Dog ikke hvis personen har hemmeligt nummer. Hvis nummeret er indtastet i din telefonbog, vil nummerets navn blive vist på displayet. Du har mulighed for at gøre dit eget nummer "skjult", så andre ikke kan se dit nummer, når du ringer til dem. Dette kan du gøre via din selvbetjeningsside, Mit YouSee.</p><p>Ønsker du kun at skjule dit nummer ved nogle af de opkald, du foretager, kan du tilvælge dette via menuen på din mobiltelefon eller ved at indtaste #31#, inden du foretager opkaldet. Det er gratis at til- og afmelde sig servicen.
  • Kontomanager/Børnekonto
    Servicen Kontomanager/Børnekonto er til dig, som gerne vil have bedre styr på, hvor stort et beløb dit barn bruger hver måned.</p><p>Du bestemmer det beløb, dit barn kan bruge pr. måned og så overfører vi dette beløb til din mobilkonto. Hvis dit barn har brugt hele beløbet, spærrer vi automatisk for udgående opkald og SMS. Dit barn har dog stadig mulighed for at modtage opkald og SMS, så du vil stadig kunne ringe til dit barn. Der er ingen gebyrer ved spærring. Når du tilmelder dig Kontomanager/Børnekonto, vil du automatisk få tildelt en X-konto, hvor kontoen administreres fra.</p><p>Vær opmærksom på, at vi ikke kan garantere, at saldoen forbliver 0 kr efter spærring, da der kan komme forsinket taksering ind, som f.eks. opkald foretaget i udlandet. I sådan et tilfælde vil det overførte beløb den følgende måned ikke altid være lig med den nye saldo.
Har du brug for hjælp til at vælge?
Bliv ringet op

Vi ringer dig gerne op, så vi sammen kan afklare hvilke produkter du kan få på din adresse.

Vi ringer dig op hurtigst muligt og med garanti inden for 48 timer i tilfælde af weekend eller helligdage.

Dit telefonnr.:
Tak for din henvendelse

Vi ringer dig op hurtigst muligt og med garanti inden for 48 timer i tilfælde af weekend eller helligdage

Bemærk, at når vi ringer dig op, står der “Hemmeligt nummer” på dit display.

Indtast følgende oplysninger:
Fornavn:
Efternavn: