Bestilling af Fri Tale / 15 GB Side 1 af 2

Personlig information:
Brug for hjælp? Ring mig op
Log på med NemID

Hos YouSee sætter vi din sikkerhed i højsædet, derfor skal du ved bestilling på YouSee.dk anvende NemID.

Du vil automatisk blive logget af NemID, når du har bestilt eller lukker vinduet.


Med Saldokontrol får du kontrol over dit forbrug. Din konto spærres automatisk for udgående opkald og SMS, når der registreres, at saldoen er under 0 kr.
Bemærk: Saldokontrol kan ikke fungere sammen med Betalingsservice.

Datadelingskort til abonnement

Vælg betalingsform:

Nemt og enkelt

Ved at tilmelde dig til Betalingsservice bliver dine fremtidige regninger betalt til tiden - Hverken for tidligt eller for sent. Samtidig undgår du kedelige rykkere og gebyrer. Betalingsservice klarer betalingerne for dig. Det er det nemmeste i verden.

Hvordan fungerer det?

Betalingsservice betyder at du tilmelder dig, så trækker vi pengene, for din telefonregning, på din bankkonto hver måned til d. 1.

Betalingsservice er en GRATIS service til dig.

Vi trækker hver d. 1. betaling for dit abonnement i måneden samt evt. forbrug der ikke er inkluderet i dit abonnement frem til d. 17. måneden før.


Sikkerhed og opbevaring af fortrolige oplysninger

Dine oplysninger er fortrolige og sendes på samme sikre måde, som bruges til betalinger via internettet. I bunden af tilmeldingsvinduet ses et lille hængelåsikon, som viser, at du er på en sikker server.
Desuden foregår din tilmelding på en krypteret linje. Det vil sige, at ingen kan læse eller indsætte oplysninger i de informationer, der udveksles mellem dig og PBS.
Dine oplysninger bliver således håndteret fuldt fortroligt. Oplysninger bliver sendt direkte til PBS.

Læs vilkår til Betalingsservice her: Yousee.dk/mobildownload/terms/Abonnementsvilkaar.pdf

Betingelser

Alle priser gælder i DK, dog ikke trafik til udland og særtjenester. Bruger du mere data end de inkluderede GB/måned eller overskrides grænsen på 1000 GB/måned for Fri Data, sættes hastigheden ned til 128 Kbit/s. Abonnementerne gælder kun privatkunder. Du har 30 dages opsigelse. Med Roaming Europa kan du bruge op til 10 GB data, dog aldrig mere data, end du har med i dit abonnement. Se, hvad du bliver opkrævet for data herudover, på yousee.dk/europa. Priser på opkald eller sms/mms til udlandet fra DK – udover inkluderet forbrug – finder du på yousee.dk/udlandspriser. Priserne forudsætter, at du betaler via Automatisk Kortbetaling. Ellers betaler du 9,75 kr./regning via Betalingsservice eller 49 kr./regning via manuel betaling. Tilbud på 0 kr. i oprettelse på Fri Tale / 50 GB gælder fra 26. november til 23. december 2018. Tilbud på 0 kr. i oprettelse på Fri Tale / 15 GB og Fri Tale / Fri Data gælder fra 3. december til 23. december 2018.

Data udover inkl. datamængde: 30 kr. pr. påbegyndt GB. Opkrævning for abonnement vil ske løbende. Op til 30 dages opsigelse.

Fortrydelsesret

Du kan fortryde din bestilling i 14 dage regnet fra den dag, hvor du modtager ordrebekræftelse fra YouSee Mobil. Bemærk at din bestilling af vare og abonnement udgør et samlet køb, og du kan derfor ikke fortryde abonnementet uden også at fortryde bestillingen af varen. Vil du fortryde bestillingen, kan du ringe til os eller sende os fortrydelsesblanketten. Hvis du bruger din fortrydelsesret, refunderer vi dine tilgodehavender senest 14 dage fra den dato hvor vi har modtaget din fortrydelse.

Gå til betaling

Vi anvender

Dankort, VISA, MasterCard, American Express, JCB
Med abonnementet får du:

For andet forbrug henvises til de enhver tid gældende takster på yousee.dk/mobil
Personlige oplysninger:
Bestilling:
Obs: Dit abonnement bindes i mdr.

Ret oplysninger Bestil og betal*

* Opkrævninger for abonnementet vil ske løbende


Du har valgt månedlig betaling med Betalingsservice (BS) Din telefonregning vil fremover blive trukket fra din bankkonto.
Du skal først indtaste dit kontonummer og bekræfte. Derefter skal du indtaste dit kortnummer på dit betalingskort, da første betaling foregår med dit betalingskort


(?) Reg. nr. og kontonummer

Skriv dit registreringsnummer og kontonummer fra den bankkonto hvor din BS aftale med din bank er tilknyttet. Registreringsnummer skal bestå af 4 cifre og kontonummer af minimum 7 cifre. Reg. nr. og kontonummer kan findes på dine månedlige BS oversigter fra din bank.


Vi kan desværre ikke gennemføre din bestilling. Dette kan skyldes flere ting:

  • Du har oprettet flere abonnementer end YouSee's kreditpolitik tillader
  • Du har forfalden gæld til YouSee/TDC Group eller er registreret hos et kreditoplysningsbureau. Er det tilfældet, kan vi tilbyde dig et YouSee taletidskort

Har du spørgsmål til dette, er du velkommen til at kontakte os på 80 80 01 50. Vi har åbent mandag til fredag kl. 9.30 - 17.30 og lørdag kl. 9 - 15.30.

Bemærk:Når du skal indtaste din ny adgangskode.
  • Skal indeholde mindst to tal
  • Skal den indeholde ét stort og ét lille bogstav
  • Må den ikke være det samme som dit brugernavn
  • Må den indeholde følgende specialtegn: !%*+,|:;<>=$"/()?^~-_{}[]
  • Skal den være mellem 8-32 tegn

Skal vi hjælpe dig med at finde det abonnement der passer præcis til dit behov?
Indtast dit telefonnummer og vi ringer dig op hurtigst muligt.

Ring mig op





Fortsæt køb Afslut køb

Hvis du har brug for rådgivning, sidder vi klar til at hjælpe dig.

Bliv ringet op af kundeservice
Ring mig op

Jeg giver hermed samtykke til, at YouSee må optage telefonsamtalen til brug for intern uddannelse og træning. Optagelserne gemmes i 30 dage. Jeg kan altid tilbagekalde mit samtykke. Læs mere om behandling af personoplysninger i YouSees privatlivspolitik her

Vi er glade for at se, at du allerede er kunde hos os. Og vi vil meget gerne give dig den bedste vejledning. Derfor beder vi dig gå en side tilbage (ved at trykke på nedenstående knap) og vælge ’Ja’ på trin 1. Så bliver du præsenteret for de trin, der er relevante for dig.

Vend tilbage

Vi er glade for at se, at du allerede er kunde hos os. Og vi vil meget gerne give dig den bedste vejledning. Derfor beder vi dig gøre én af følgende ting:

  1. Enten skal du trykke på knappen "Vend tilbage" og vælge "Ja" til at du allerede er kunde på trin 1.
  2. Alternativt, hvis du skal flytte et andet nummer til YouSee, skal du trykke på knappen "Indtast andet nummer" så bliver du præsenteret for de trin, der er relevante for dig.

Vend tilbage Indtast andet nummer

Vi kan desværre ikke gennemføre din bestilling fra yousee.dk. Dette kan skyldes flere ting:

  • Du har oprettet flere abonnementer end YouSee's kreditpolitik tillader.
  • Du har forfalden gæld til YouSee/TDC Group eller er registreret hos et kreditoplysningsbureau.

Er det tilfældet, kan vi tilbyde dig et YouSee taletidskort

Har du spørgsmål til dette, er du velkommen til at kontakte os på 80 80 01 50. Husk at oplyse: (CE ID).

Vi har åbent mandag til fredag kl. 8.00 - kl. 19.00 og lørdag kl. 9 - kl.16.00


Du har forsøgt at bestille en med en afdragsordning. Men vores interne kreditregler betyder desværre, at vi ikke kan tilbyde afdragsordningen.

Vil du i stedet købe mobilen kontant – og få den samme attraktive mobilrabat? Klik her.

Har du spørgsmål?
Du modtager også denne besked via mail. Og i mailen finder du både et særligt telefonnummer og et personligt referencenummer, du kan bruge, hvis du har spørgsmål.

Venlig hilsen
YouSee