31/10 2013

YouSee Lancerer Tv med Bland Selv

YouSee præsenterer et helt nyt koncept i tv-verdenen: Tv med Bland Selv. Det betyder, at kunderne nu frit kan bestemme, hvordan deres tv-pakke skal se ud.

15/10 2013

YouSee etablerer fælles trådløst netværk i fem byer

Efter at være kommet godt fra start i pilotbyen, Varde, går YouSee nu videre til fase to med projektet om at skabe et landsdækkende trådløst netværk. I løbet af den kommende måned åbner selskabet trådløse netværk i fem større provinsbyer, så bredbåndskunderne i disse byer kan komme på nettet også uden for hjemmet.

09/09 2013

YouSee indfører valgfrihed på bredbåndsmarkedet

Som den første bredbåndsudbyder giver YouSee sine kunder adgang til selv at bestemme fordelingen mellem up- og downloadhastighed på deres bredbåndsforbindelse. Det betyder, at kunderne løbende – og med minutters varsel – kan ændre fordelingen mellem up- og downloadhastighed på deres forbindelse.

15/08 2013

YouSee udvider à la carte-tilbud med TV3’s sportskanaler

Fodbold- og sportsglade tv-seere får opfyldt et længe næret ønske om frit valg mellem alle de populære sportskanaler hos YouSee. I morgen, fredag 16. august, udvider landets største tv-distributør sit à la carte-tilbud med tre TV3-kanaler fra Viasat, nemlig TV3+ samt TV3 Sport 1 og 2.

04/08 2013

YouSee lukker tirsdag 31 MPEG2 kanaler

Så er det i morgen, tirsdag 9. april, at YouSee lukker for 31 tv-kanaler, der distribueres i det gamle digitale format kaldet MPEG2. De pågældende kanaler vil fremover kun blive sendt digitalt i HD, dvs. i MPEG4-format.

05/03 2013

20.000 til tv-messe i Bella Center i weekenden

Hen ved 20.000 ventes i weekenden den 9. og 10. marts at besøge Bella Center ved København for at høre om fremtidsudsigterne inden for tv og bredbånd.

01/03 2013

Nu er HDTV det mest udbredte tv-format

Knap syv år efter sin debut slår HDTV nu igennem som det mest udbredte tv-format herhjemme. I de kommende uger blænder landets største tv-distributør, YouSee, op for yderligere tre tv-kanaler i HD, og dermed bliver der på kabel-nettet distribueret flere tv-kanaler i HD end i noget andet tv-format.

01/02 2013

YouBio udvider med dokumentarfilm

Danske dokumentarfilm som 'Burma VJ', 'I soldatens fodspor' og 'Svend' kan fremover også ses i abonnement på de nye streamingtjenester på internettet.

18/01 2013

YouBio udvider med dokumentarfilm

09/01 2013

Kæmpe stigning i forbruget af filmstreaming

Forbruget af streamede film og tv-serier tog et kæmpe spring frem på det hjemlige marked i 2012. Samlet hentede forbrugerne et stykke over tolv millioner film og tv-serier fra de danskbaserede streaming-tjenester sidste år, vurderer YouSee, der er landets største udbyder af on demand-tjenester.