08/12 2009

Fri adgang til tv på computeren

YouSee indfører fra i dag fri adgang til at se tv på computeren for selskabets bredbåndskunder.

01/12 2009

Nyt tv-arkiv vil ændre danskernes tv-vaner

Nu skal tv-seerne ikke længere fortvivle, hvis de glemte at optage Forbrydelsen i søndags, forrige søndag, søndagen før eller søndag for fire uger siden for den sags skyld.

23/10 2009

Flere kanaler på kabel-tv i Esbjerg

Der er gode chancer for, at der bliver lidt færre mennesker på gaderne i Esbjerg i aftentimerne i den kommende tid. Fra onsdag 28. oktober får kunderne på det tidligere Esbjerg Bynet adgang til YouSee's landdækkende kanaludbud, og det betyder i stribevis af nye tv-kanaler for kunderne.

22/10 2009

YouSee styrker public service-tv

Landets største tv-distributør, YouSee, satser på mere public service tv uden reklamer. Søndag den 1. november lancerer selskabet sine nye tv-pakker, og her er tale om en markant vækst i udbuddet af ikke-kommercielt tv.

25/09 2009

YouSee indfører kvalitetsmærke for tv-apparater

YouSee lancerer nu en kvalitetsmærkning, der skal hjælpe forbrugerne, når de går på jagt efter et nyt fladskærms-tv til boligen. Med det nye mærke, YouSee Ready, kan forbrugerne på forhånd sikre sig, at et nyt apparat er testet og i stand til at udnytte de digitale tjenester på landets største kabel-tv-net.

19/08 2009

YouSee indfører fri adgang til digitalt tv

Landets største kabel-tv-selskab, YouSee, sætter nu for alvor gang i digitaliseringen af det hjemlige tv-marked. Med virkning fra den 15. september fjerner YouSee krypteringen af det digitale tv-signal i selskabets tre programpakker, så omkring en million husstande får fri adgang til at se digitalt tv uden ekstraudgifter.

26/05 2009

YouSee køber tv- og bredbåndsselskabet A+

YouSee har i dag indgået aftale med ejerne af tv- og bredbåndsselskabet A+, om at YouSee køber selskabet til overtagelse dags dato.

26/05 2009

Landskamp til to mio. husstande

Fodboldlandskampen mellem Sverige og Danmark den 6. juni vil kunne ses af op mod to millioner husstande. Det står klart, efter Viasat, Stofa, TDC og YouSee i aftes blev enige om at udvide transmissionen af kampen til også at omfatte analoge tv-kunder hos Stofa og YouSee. Samtidig er det besluttet at sende kampen i HD-kvalitet.

19/05 2009

Danskerne vil ikke gå glip af Klovn

Aftentimerne er det tidspunkt på døgnet, hvor flest danskere ser tv, men også det tidspunkt hvor flest har svært ved at nå det.

Særligt i timerne mellem kl. 20 og 22 har danskerne vanskeligt ved at nå at få tændt for apparaterne, når de store prime-time-udsendelser ruller over skærmen. Det viser de første tre måneders tal for YouSee’s StartForfra-tjeneste.

03/05 2009

Landskampen Sverige-Danmark på digitalt tv

Efter flere måneders usikkerhed står det nu klart, at VM-kvalifikationskampen i fodbold mellem Sverige og Danmark den 6. juni bliver sendt direkte i dansk tv.  Tv-distributørerne YouSee, Stofa, Viasat og TDC er gået sammen om at købe og vise kampen på digitalt tv.