06/11 2012

YouSee vil have en bid af mobilmarkedet

Landets største tv-udbyder, YouSee, lancerer en ny front i konkurrencen om tv-kunderne. Fra nytår går selskabet sammen med et af de senere års mest succesrige mobiludbydere, Onfone, og sammen er de to parat til at udfordre både tv- og mobilmarkedet.

27/08 2012

YouSee lancerer landsdaekkende film- og tv-tjeneste

Landets største tv-udbyder, YouSee, tager til efteråret et stort skridt til at blive landsdækkende udbyder af film og tv via internet. Det sker med lanceringen af YouBio, der bliver den første abonnementsbaserede film- og tv-tjeneste på internettet fra YouSee.

06/06 2012

YouSeekunder kan se tv overalt

Kabel-tv-kunder hos YouSee er ikke længere bundet til at være hjemme for at se tv. Fra i dag kan de tage alle DR’s kanaler samt bl.a. en række sports- og børnekanaler med i sommerhus eller på cafe, uden det koster ekstra i abonnement.

06/06 2012

Fri adgang til etnisk tv for 1,2 mio. husstande

Landets største tv-udbyder, YouSee, benytter sommeren til at sætte fokus på tv fra andre dele af verden. I fire uger får selskabets 1,2 millioner kunder fri adgang til 31 forskellige tv-kanaler fra en række lande på Balkan, i Mellemøsten og Asien.

12/03 2012

Stadig mere piratkopiering - men ikke flere pirater

Danskernes forbrug af ulovlige kopier af film og tv-serier fortsætter med at vokse. Samlet er der tale om ca. 10 mio. spillefilm og 11 mio. tv-serier om året, hvilket er en stigning på ca. 30 pct. på et år.

06/02 2012

Hver tredje har besvaer med fladskaermen

Selv om danskerne har revet i hundredtusindvis af fladskærme ned fra butikshylderne i de senere år, er pengene for mange i praksis spildt. Op mod hver tredje ejer af en digital fladskærm har svært ved at indstille apparatet korrekt og risikerer at gå glip af den høje billed- og lydkvalitet, der er det væsentligste argument for at købe apparatet.

23/01 2012

Ny rekord for digital filmleje

Året 2011 blev et nyt rekordår for digital leje af film over internet og kabel-tv.

20/01 2012

YouSee lancerer HD-kanal på web-tv

Brugere af YouSee Web-tv får nu seks nye tv-kanaler at fornøje sig med på computerskærmen. Blandt de seks er DRHD, som dermed bliver den første HD-kanal, som YouSee tilbyder over det åbne internet.