Når du flytter, kan du nemt og simpelt flytte dine YouSee-abonnementer og produkter med til din nye adresse. Det er bedst, hvis du melder din flytning til os fire uger i forvejen. Så har vi nemlig tid til at registrere din flytning, så du hurtigst muligt kan få internet og tv på din nye bopæl.

På den måde skal du ikke sidde uden internetforbindelse og mangle Facebook, Netflix og alle dine andre foretrukne online-tjenester. Der er ingen ekstra omkostninger eller gebyrer, når du tager dit tv, bredbånd eller telefon med til din nye adresse, medmindre der er behov for at grave kabler ned eller lave nye stik.

Når du udfylder vores flytteformular skal du bl.a. angive adressen på din nye bolig og datoen for din flytning. Ring til os eller meld din flytning til os her.

Husk at bede om et gratis servicetjek

I forbindelse med, at du melder din flytning, er det en god idé at bede om et gratis servicetjek. Måske dækker dine nuværende abonnementer ikke længere din husstands behov. Og måske er der penge at spare på noget, du ikke bruger.

Bed om et gratis servicetjek, når du ringer eller skriver til os – så tager vi en snak med dig om det du har, og det du skal bruge.

Få flere gode råd og tips til din flytning

Meld din flytning til os og få dit internet og tv til at stå klar på din nye adresse

Kontakt os på 70 70 42 82 i tidsrummet kl. 9.00 og 17.00 - alle os i kundeservice sidder klar til at hjælpe dig med at flytte dit internet og tv med, så det står klar, når du flytter ind på din nye adresse.
Vi vil også meget gerne ringe til dig. Bestil et opkald ved at indtaste dine oplysninger herunder, så giver vi dig et kald hurtigst muligt.