Får du beskeden "Intet tv signal" eller "Intet ip-tv signal" på dit tv, er der flere fremgangsmåder, som du kan afprøve for at løse problemet.
Tjek at tv-boksen er tændt
Humax YS4000 skal lyse grønt
Humax YS5000 skal lyse rødt
Tjek HDMI-kablet
Tjek at HDMI-kablet er tilsluttet tv-boksen og dit tv.
Tjek at antenne-kablet er tilsluttet tv-boksen og antennestikket i væggen.
Indstil input/source på dit tv
Tryk på input/source-knappen på din fjernbetjening.
Vælg det input som matcher den HDMI-port, du har tilsluttet din tv-boks til dit tv. fx hvis din tv-boks er tilsluttet HDMI-port 1, så skal dit input indstilles til HDMI 1.
Genstart din tv boks
Det kan hjælpe at genstarte din tv-boks. Se her, hvordan du genstarter din tv-boks.
Abonnement er blevet lukket
På MitYouSee kan du se status på dit abonnement. Er dit abonnement blevet lukket, vil du ikke længere have signal.
Tjek at tv-boksen er tændt
Humax YS4000 skal lyse grønt
Humax YS5000 skal lyse rødt
Ingen internetforbindelse.
Tjek at din router er tændt og forbundet til internettet. Du kan få hjælp til dit internet her.
Genstart din tv-boks.
Det kan hjælpe at genstarte din tv-boks. Se her, hvordan du genstarter din tv-boks.
Abonnement er blevet lukket.
På MitYouSee kan du se status på dit abonnement. Er dit abonnement blevet lukket, vil du ikke længere have signal.
Vi sidder klar til at hjælpe dig