YouSee hjælp

Fejlet kortbetaling

Er dit betalingskort blevet afvist, drejer det sig ofte om, at det tilmeldte kort er udløbet, eller det er blevet spærret af for eksempel sikkerhedsmæssige årsager.

Typiske årsager kan være

  1. Du har fået nyt kort

  2. Kortet er meldt stjålet, og derfor spærret

  3. Der var ikke dækning på kortet på betalingstidspunktet

Én af disse grunde kan have gjort, at vi ikke kunne trække beløbet på dit betalingskort.


Hvad gør jeg nu?

  1. Log ind på Mit YouSee

  2. Betal din regning her

Derefter kan du opdatere dine kortoplysninger på Mit YouSee, så dine fremtidige regninger bliver betalt automatisk.

Har du brug for hjælp til at skifte dit betalingskort, kan du følge denne guide.

Spørgsmål og svar

Hvis du har fået en sms, mail eller rykker fra os om, at din regning ikke er betalt, kan det være fordi, du har fået nyt betalingskort, som endnu ikke er tilmeldt Automatisk Kortbetaling. Opdater dine kortoplysninger på Mit YouSee, så betalingen igen kan komme til at foregå automatisk. Den ubetalte regning kan du betale samtidigt med, at du indtaster dine nye kortoplysninger.

En anden mulig årsag kan være, at banken holder betalingen tilbage, hvis der ikke er nok penge på din konto. I det tilfælde skal du kontakte banken.

Hvis du får nyt betalingskort, skal du huske at opdatere dine kortoplysninger i Mit YouSee.

Hvis du har én ubetalt regning, vil den blive betalt samtidig med, at du skifter dit betalingskort. Har du flere ubetalte regninger, skal du betale dem enkeltvis, når du har skiftet betalingskort. Du kan gøre det hele i Mit YouSee under Skift betalingskort.

Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?