Vi vil så gerne hjælpe - derfor har vi lavet en guide til dig.
Driller opdateringen alligevel i mailprogrammet, er det kun Microsoft, der kan hjælpe dig videre.
Vi anbefaler i stedet at bruge YouSee Webmail, som ikke skal opdateres.
Først skal du sikre dig, at du har den nyeste version af Outlook. Er din version fra 2013 eller ældre, kan din mail ikke opdateres.
Find hjælp til at opdatere Outlook.
Åbn Outlook.
Klik på Filer øverst i venstre hjørne.
Tjek, om du har valgt den rette konto under Kontooplysninger.
Klik på Kontoindstillinger og derefter Serverindstillinger i menuen.
Rediger indstillingerne for indkomne og udgående e-mails:
Indgående postserver:
Standardport:
POP3-server: 995
IMAP-server: 993
Brugernavn:
Din YouSee mailadresse.
Adgangskode:
Skriv koden, du valgte, da du oprettede din YouSee-mail. Du kan ændre din kode under mailindstillinger på Mit YouSee. Læs her, hvordan du skifter din kode.
Sæt flueben ved Min server kræver godkendelse (SSL).
Hvis du ikke har 'Min server kræver godkendelse, skal du i stedet aktivere SSL under Krypteringsmetode.
Udgående postserver:
asmtp.yousee.dk eller asmtp.mail.dk
Standardport:
465
eller
587
Brugernavn:
Din YouSee mailadresse.
Adgangskode:
Skriv koden, du valgte, da du oprettede din YouSee-mail. Du kan ændre din kode under mailindstillinger på Mit YouSee. Læs her, hvordan du skifter din kode.
Sæt flueben ved Min server kræver godkendelse (SSL).
Klik på Næste og Udført for at gemme dine indstillinger.
Har du udfordringer med at skifte mailkode eller logge ind på Mit YouSee?
Så kan du kontakte os på: 70 70 48 28.
Har du problemer med dit mailprogram, skal du kontakte udbyderen af dit eksterne mailprogram, fx. Microsoft.