Ændrer du din kode, så skal du skifte koden på alle enheder, som er logget ind på mailprogrammet. Ellers kan du blive låst ude af dit mailprogram.
Log ind i Mit YouSee.
Hvis du ikke har et login, skal du kontakte os – så hjælper vi dig videre.
Klik på Mailindstillinger i menuen til venstre.
![image](/hjaelp/_next/image?url=https%3A%2F%2Fimages.ctfassets.net%2Fdtcyb9axb0au%2F1ydgIFMYIquxtNWJ7D55ce%2Fa484edb0f45c558afc0e079359e5bf6d%2Fimage.png&w=1920&q=75)
Klik på Skift kode til dit mailprogram ud for den mail, det drejer sig om.
![image](/hjaelp/_next/image?url=https%3A%2F%2Fimages.ctfassets.net%2Fdtcyb9axb0au%2F3naEuEykYVkftQDDfGLP3b%2Fc78bf15be345482b8f97b4854a0b7aa8%2Fimage.png&w=1920&q=75)
Lav en ny kode, og afslut med Gem.
![6 7](/hjaelp/_next/image?url=https%3A%2F%2Fimages.ctfassets.net%2Fdtcyb9axb0au%2F6DbIZzcxkWRelSGua2fEL9%2F28a17b63dceb7bedf5f5702da241eb5a%2F6_7.png&w=1920&q=75)