
En god forbindelse giver den bedste streaming
Når du streamer via vores YouSee Play-app, får du den bedste oplevelse, når du har så meget af din internetforbindelse til rådighed som muligt.
Det kan altså være en god ide, at slukke for andre ting, som også bruger din forbindelse, hvis du oplever problemer med at afspille via Chromecast.
Der er ikke forbindelse mellem din app og Chromecast.
Prøv at lukke appen – og genstart evt. din mobil eller tablet.
Åbn appen og tryk på Chromecast-ikonet igen.
Chromecasten kan også genstartes ved at tage strømmen på den kort.
Sørg for, at din Chromecast og appen kører på samme wi-fi-forbindelse.
Når det er gjort rigtigt, kan du se ikonet.
Jeg har problemer med indbygget Chromecast
Hvis dit tv har indbygget Chromecast, er den afhængig af tv-producentens software. Det betyder desværre også, at vi ikke kan garantere, at du kan afspille vores YouSee Play-app derigennem. Prøv at kontakte din tv-producent.
Fandt du ikke svaret du ledte efter?
Gå til hjælp, for at få en oversigt over alle vores guides, eller søg på vores forum for at se, om andre har haft netop din udfordring samt hvad løsningen er.