YouSee hjælp

Sådan flytter du dit internet over til YouSee

Vi kan ikke flytte dit internet, men vi kan opsige dit abonnement hos din nuværende udbyder. Når vi gør det, koordinerer vi opsigelsen med oprettelsen af din nye aftale hos os. Så sker det hele på samme dag.

Hvis vi skal opsige dit nuværende abonnement, skal du fortælle os det, når du bestiller hos os. Så klarer vi resten.

Det er vigtigt, at du ikke selv opsiger dit abonnement hos din nuværende udbyder, for så kan vi ikke koordinere opsigelsen for dig.

Hvis du har tv, telefoni eller tillægsydelser hos din nuværende udbyder

Og de forudsætter, at du har internet samme sted, så bliver de opsagt sammen med dit internet.
Det står også i bekræftelsen, du får fra din udbyder.

Lidt om leveringsdatoen

  • Du kan have en opsigelses- eller bindingsperiode hos din nuværende udbyder.

  • Hvis du vælger en leveringsdato i din opsigelses- eller bindingsperiode, kan du få en regning for den resterende opsigelses- eller bindingsperiode.

  • Vi sender en ordrebekræftelse, når vi har en endelig leveringsdato til dig.


Ofte stillede spørgsmål

Du udfylder fuldmagten digitalt og underskriver elektronisk.

Vi skal bruge mindst 14 dage, når vi skal koordinere opsigelsen med din nuværende udbyder.
Du får en ordrebekræftelse med den nøjagtige leveringsdato.

Ring til os på 70 70 40 40 – så klarer vi resten.

Ring til os på 70 70 40 40 – så klarer vi resten.

Der kan være en enkelt dag med nedetid, når skiftet sker.

Hvis de forudsætter, at du har internet samme sted, så bliver de opsagt sammen med dit internet.
Hvis du mister noget i forbindelse med skiftet, står det i bekræftelsen fra din udbyder.

Du kan have en opsigelses- eller bindingsperiode hos din nuværende udbyder.

Hvis du vælger en leveringdato i din opsigelses- eller bindingsperiode, kan du få en regning for den resterende opsigelses- eller bindingsperiode.

Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?