Vælg, at du vil flytte dit nummer til YouSee, når du bestiller et mobilabonnement hos os.
Du får en fuldmagt, som du skal udfylde og returnere.
Vi flytter dit mobilnummer til os.
Du skal ikke selv opsige dit mobilabonnement hos din nuværende udbyder, hvis du vil have mobilnummeret flyttet til YouSee.
Vi opsiger abonnementet for dig, når vi flytter dit mobilnummer til os.
Ofte stillede spørgsmål
Simkort-nummeret står på dit simkort og har mellem 11 og 20 cifre.
Hvis du har en iPhone, kan du se dit simkort-nummer i Indstillinger.
Se her, hvordan.
Du udfylder den digitalt– og underskriver med MitID.
Ring til os på 70 70 40 40 – så klarer vi resten.
Du kan have en opsigelses- eller bindingsperiode hos din nuværende udbyder.
Hvis du vælger en leveringsdato i din opsigelses- eller bindingsperiode, kan du få en regning for den resterende opsigelses- eller bindingsperiode.