YouSee hjælp

Bestil nyt udstyr, hvis dit gamle er lynskadet

Her kan du bestille en ny tv-boks eller et nyt modem, hvis dit udstyr er blevet skadet af lyn. Bemærk, at du skal betale for udstyret jf. vores generelle vilkår.

Tip: Det kan være, at din indboforsikring dækker eller delvist dækker dine udgifter til nyt udstyr. Prøv at kontakte dit forsikringsselskab.

Når du har bestilt, vil du modtage en bekræftelse via mail. Og vi sender udstyret til dig med PostNord hurtigst muligt.

Er du usikker på, om dit udstyr er ødelagt af lyn eller ramt af fejl?

Så anbefaler vi dig at ringe til os, før du bestiller nyt udstyr. Inden du ringer, kan du prøve at teste dit udstyr ved at sætte det i en anden stikkontakt. Lyser lamperne i udstyret, er det sandsynligvis ikke lynskadet.


Hvad synes du om denne side?

Har du brug for yderligere hjælp?