Bemærk, ”Mit Internet” appen er kun tilgængelig, hvis
Du har en COAX-forbindelse og Sagemcom Router F@st3890 V2 el. V3, med eller uden WiFi Booster løsning.
WiFi Booster løsning. Det er uanset hvilket YouSee Internet produkt du har på DSL, Fiber eller Coax.
Vil du gerne opdatere eller tilføje nye regler til en eksisterende profil? Følg denne guide til ‘Mit Internet’ appen.
Tilføj en regel til eksisterende profil
Åben og login i ‘Mit Internet’ appen.

Tryk på den grønne plus-knap i bunden af startskærmen.
Tryk på Tilføj regel.

Vælg hvilken profil som reglen skal gælde for, og tryk på Tilføj en regel.

Angiv et navn på reglen ved at trykke på feltet Navn på tidsplan.

Angiv et tidsrum hvor profilen er tilladt internetadgang. Tryk på de to firkanter og indstil det ønsket tidsrum.

Angiv hvilken dag eller hvilke dage hvor reglen skal gælde. Du skal minimum vælge én dag, før du kan oprette en regel.
Tryk på Næste.

Reglen er nu tilføjet profilen. Tryk på Gå til hjem.

Fjern en regel fra eksisterende profil
Du fjerner en regel fra en eksisterende profil således:
Åben og login i ‘Mit Internet’ appen.

Tryk på Profilens ikon under familiemedlemmer på startskærmen.
(Hvis du eksempelvis har navngivet profilen ‘Valdemar’ vil profilikonet være repræsenteret med et ‘V’)

Tryk på reglen som du at fjerne.

Tryk på Skraldespanden i øverste højre hjørne.

Tryk på Slet.
Nu er reglen slettet.

Deaktivér midlertidigt en regel fra eksisterende profil
Er det sommerferie, og skal børnene have mulighed for at surfe lidt længere tid end normalt?
Se denne guide:
Åben og login i ‘Mit Internet’ appen.

Tryk på Profilens ikon under familiemedlemmer på startskærmen.
(Hvis du eksempelvis har navngivet profilen ‘Valdemar’ vil profilikonet være repræsenteret med et ‘V’)

Tryk på toggle-knappen ud fra den regel, som du ønsker at deaktivere for en tid.
Derefter er reglen deaktiveret.

Vores anbefalinger
Vi anbefaler altid, at du opretter reglerne i fællesskab med familiemedlemmet.