YouSee hjælp

Genstart eller nulstil dit Sagemcom Fast 3890V3 modem

Driller forbindelsen? Så kan du ofte løse problemet med en simpel genstart af modemmet. I visse tilfælde kan det også være nødvendigt at nulstille modemmet. Forskellen er, at en nulstilling får modemmet til at gendanne fabriksindstillingerne. Derfor skal du bruge det brugernavn og den adgangskode, der står bag på modemmet, efter du har nulstillet.
Her viser vi dig, hvordan du kan genstarte og nulstille dit Sagemcom Fast 3890V3 modem.



Sådan genstarter du

Det er en god ide at genstarte dit modem, hvis du har problemer med din internetforbindelse, oplever lav hastighed eller ikke kan få forbindelse til modemmet.

  1. Sluk dit modem på power-knappen eller ved at trække strømstikket ud.

  2. Vent 10-15 sekunder.

  3. Tænd modemmet igen ved at trykke på knappen eller sætte strømstikket i igen.

  4. Modemmet starter op og får forbindelse. 

  5. Efter et par minutter er det klar igen.

image


Sådan nulstiller du

Har du genstartet modemmet, uden at problemet blev løst, kan det være nødvendigt at nulstille modemmet, så det kommer tilbage til de originale indstillinger.

  1. Sørg for, at modemmet er tændt.

  2. Find reset-knappen. Det er den lille fordybning, som sidder lige under de fire gule LAN-indgange på bagsiden af modemmet.

  3. Tryk knappen ind, og hold den inde i 15 sekunder med en kuglepen eller lignende.

  4. Modemmet starter nu op igen. Vær opmærksom på, at fabriksindstillingerne bliver gendannet. Du skal derfor logge ind med de oplysninger, som står på mærkatet på siden af modemmet. Der kan gå op til 20 minutter, før modemmet er klar igen.

image


Driller forbindelsen stadig?

Her kan du læse en artikel om, hvordan du får den bedste trådløse forbindelse. 

Her kan du tjekke, om der er driftsforstyrrelser på din adresse.

Du kan selvfølgelig også vælge at kontakte YouSee.



Virker det ikke?

Kontakt os, så kigger vi på det sammen.

Hjalp denne side dig?

Har du brug for yderligere hjælp?