YouSee hjælp

Jeg har mistet internetforbindelsen med min WiFi Router D6/Sagemcom-5380

WiFi Router D6Skift valg

Tjek, om der er driftsforstyrrelser på din adresse.

Det kan nemlig være årsagen til, at dit internet ikke virker.   
Er der driftsforstyrrelser på min adresse? 

 
Her er 3 tips til, hvordan du kan få din internetforbindelse igen: 

  1. Genstart din router 

    • Tryk på power-knappen bag på din router – eller sluk for strømmen til routeren. 

    • Vent 30 sekunder, før du tænder igen. 

    • Giv routeren 20 minutter til at starte igen.


tryk_genstart
  1. Tjek, at kablerne ikke sidder løst. 

    • Det gælder både kablerne der er tilsluttet væggen og din router.


  1. Nulstil din router

    • Din router skal være tændt, når du nulstiller.

    • Routeren går tilbage til fabriksindstillinger, når du nulstiller.

    • Tryk en spids genstand mod reset-knappen, som er bag på din router, i 15 sekunder.

    • Giv routeren 20 minutter til at starte igen.



Driller forbindelsen stadig, selvom du har fulgt alle anbefalingerne?

Så synes vi, du skal tage kontakt til os - så kan vi sammen kigge på, hvordan vi får løst problemet.

Kontakt YouSee



Fandt du ikke svaret du ledte efter?

Gå til hjælp, for at få en oversigt over alle vores guides, eller søg på vores forum for at se, om andre har haft netop din udfordring samt hvad løsningen er.

Hjalp denne side dig?

Har du brug for yderligere hjælp?