YouSee hjælp

Har du mistet internetforbindelsen til dit WiFi Router D6/Sagemcom-5380?

  1. Tjek, om der er driftsforstyrrelser

    Der kan være lokale forstyrrelser på driften, som påvirker din internetforbindelse.

    Hvis du ikke allerede har gjort det, så start med at tjekke, om der driftsforstyrrelser på din adresse.

    Er der driftsforstyrrelser på min adresse?

  1. Opdatér din netværks-driver eller indstil din router til en anden indstilling

    Hvis du ikke kan se dit wi-fi på listen over tilgængelige netværk, kan det skyldes at din computer ikke er helt opdateret. Nogle computere kræver helt opdateret drivere for at kunne se og tilslutte routere med wi-fi 6 teknologien.

    Du kan løse problemet ved at opdaterer dine netværks-drivere eller indstille routeren til at bruge en anden indstilling, end den nye teknologi.


    Alternativt følg guiden Skift indstillingerne på routeren.

  1. Log ind på din router ved at gå til 192.168.1.1 i din browser. Du finder user og password på bagsiden af routeren.

  2. Klik på tandhjulet ved at wi-fi 2.4 GHz

  3. Vælg 802.11b+g+n i listen wireless mode og klik på Apply


  1. Forsøg at genstarte routeren

    I nogle tilfælde kan det løse problemet ved at genstarte routeren.

    Følg disse trin

    • Du genstarter ved at trykke på knappen på bagsiden af routeren.

    • Vent 30 sekunder med at tænde routeren igen.

    • Tryk igen på knappen for at tænde routeren.

    • Vent ca. 5 minutter og prøv at gå på internettet igen.


Driller forbindelsen stadig, selvom du har fulgt alle anbefalingerne?

Så synes vi, du skal tage kontakt til os - så kan vi sammen kigge på, hvordan vi får løst problemet.

Kontakt YouSee

Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?