YouSee hjælp

Sådan flytter du dit abonnement

Når du flytter, kan du i de fleste tilfælde tage både dit tv-, internet- og telefonabonnement med dig.

Der er ingen ekstra omkostninger eller gebyrer, når du tager dine abonnementer med til din nye adresse – medmindre:



Hvordan melder jeg flytning?

Når du vil melde din flytning, skal du kontakte YouSee direkte på telefon.



Hvornår skal jeg melde flytning?

Du skal helst melde flytning, 3-4 uger før du flytter – så kan vi nemlig nå at gøre dine abonnementer klar på din nye adresse.

Mangler der kabler eller antennestik på adressen, skal du regne med, at det kan tage lidt længere at gøre dine abonnementer klar.



Kan jeg bestille en dato for flytning af mine abonnementer?

Ja, du kan ønske en specifik flyttedato – den skal bare ligge minimum to uger frem i tid, fra den dato du bestiller flyttedatoen. Du kan bestille en specifik flyttedato helt op til seks måneder frem i tid.



Hvad hvis jeg har flere abonnementer hos jer? 

Du skal anmelde flytning for alle de abonnementer, du gerne vil have med til din nye adresse. På Mit YouSee kan du se, hvilke abonnementer du har hos os. Du skal giver os besked om flytning ved at ringe. Kontakt YouSee



Skal jeg melde flytning, når jeg kun har mobil hos jer?

Hvis dit mobilabonnement er knyttet til det samme YouSee-kontonummer som dit bredbånds-, tv- eller fastnetabonnement, så flytter det automatisk med, når du melder flytning. 

Hvis dine abonnementer ikke har samme YouSee-kontonummer, skal du huske at oplyse det, når du melder din flytning til os – for at sikre, at dit mobilabonnement også bliver flyttet.  



Kan jeg beholde mit fastnetnummer, når jeg skifter adresse?

Ja, du kan altid beholde dit nummer, når du flytter. Det koster 475 kr. at få flyttet dit nuværende fastnetnummer til en ny adresse.



Kan jeg vælge nyt fastnetnummer, når jeg flytter?

Du har mulighed for at komme med et ønske til de fire sidste cifre i telefonnummeret. Og så vil vi forsøge at få dem med i dit nye telefonnummer, hvis de er ledige. De første fire cifre i dit nye nummer er fastlagt på forhånd.



Hvordan ved jeg, at jeg kan få tv/bredbånd fra YouSee på min nye adresse?

Har du allerede et abonnement hos os, kan du ringe til os på 70 70 42 82, og få vejledning.

Har du slet ikke nogen YouSee abonnementer endnu, kan du få hjælp her:
Få hjælp til at bestille tv og/eller bredbånd fra YouSee til din nye adresse



Kan jeg fortryde min flytning?

Du har selvfølgelig ret til at fortryde flytningen af dit produkt til den nye adresse. Du har 14 dages fortrydelsesret, fra du modtager ordrebekræftelsen.

Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?