YouSee hjælp

Sådan forbereder du dit teknikerbesøg

Ved fejlretning kan teknikeren enten ringe eller komme hjem til dig. Her kan du se, hvad du selv skal gøre, og hvornår en teknikeraftale koster noget.

Hvis du skal have en tekniker ud i forbindelse med, at du har oprettet et nyt produkt, skal du kun forholde dig til den information vi sender dig.



Når vi skal fejlrette, er der to slags teknikeraftaler:



Selvom teknikeren bare ringer til dig, skal du være hjemme på det aftalte tidspunkt.

Nogle gange har vi nemlig brug for, at du hjælper med at teste, når vi fejlretter.


Teknikeren ringer til dig 30 minutter før ankomst.

Når teknikeren kommer hjem til dig, skal du huske, at:

  • du skal være hjemme, hvis arbejdet skal foregå indendørs. Ellers skal du betale for, at vores tekniker er kørt forgæves

  • der skal være en myndig person på adressen

  • du skal sørge for, at møbler og lignende ikke står i vejen for det udstyr, som teknikeren skal undersøge



Du skal selv betale for fejlretningen, hvis fejlen er på:


  • udstyr, der ikke er fra YouSee

  • udstyr, der er gået i stykker pga. tordenvejr, vandskade eller uheld

  • ledninger efter afleveringspunktet (ledningen udefra og ind i huset)

  • et kabel, der er gravet over på din grund

Den samlede regning for et teknikerbesøg kommer ikke nødvendigvis på den førstkommende faktura, da der kan være nogle dages behandlingstid.

Du kan læse meget mere i vores abonnementsvilkår.



Avatar chat bubble

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Var denne side brugbar?