Har du problemer med at bruge funktioner som tv-arkivet eller Start forfra, så har vi samlet nogle tips, der forhåbentlig kan fikse problemet.
I denne artikel vil du kunne gå hjælp til både Humax YSR2000 og Humax YS4000.
Hvis din forbindelse mellem tv-boks og modem er forbundet via wi-fi, så kan problemet være, at forbindelsen til modemmet ikke er stabil.
Vi anbefaler at modemmet er anbragt så frit og så højt som muligt og gerne så tæt på tv-boksen som installationen tillader det.
Hverken tv-boks eller modem bør stå ovenpå andet elektronisk udstyr, da dette kan forstyrre signalet.
Skyldes fejlen rækkevidden på dit wi-fi netværk, kan du forbedre dit wi-fi netværk med vores WiFi booster. Klik her og læs mere – samt få hjælp til opsætning.
Har du stadig problemer, så prøve at slukke og tænde din tv-boks eller nulstille. Følg guidene herunder.
Sluk og tænd din tv-boks
I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse problemet end en genstart af din tv-boks.
Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på. Vent så 10-15 sekunder og tænd tv-boksen igen.
Nulstil din tv-boks
Hvis det ikke hjælper at genstarte, så skal du prøve at nulstille din tv-boks.
Når nu nulstiller din tv-boks, så går den tilbage til standardindstillingerne, hvilket løser de fleste problemer
Du skal være opmærksom på, at har du en Humax YSR2000 tv-boks vil nulstillingen formatere din hard disk og slette alle dine optagelser.
Har du en Humax YS4000 tv-boks er dine optagelser gemt i skyen og vil derfor ikke blive slettet.
Vælg Menu på din tv-boks fjernbetjening
Vælg så punktet Indstillinger i menuen til venstre
Vælg Avancerede indstillinger
Vælg så Gendan fabriksindstillinger
Du skal nu bekræfte, at du vil gendanne fabriksindstillingerne ved at vælge OK.
Din tv-boks vil nu genstarte. Når den er startet op igen, vil den være nulstillet.
Hvis du har prøvet det hele, men stadigvæk har problemer, så skal du kontakte YouSee.