YouSee hjælp

Tv-arkiv eller Start forfra giver fejl på min tv-boks?

Har du problemer med at bruge funktioner som tv-arkivet eller Start forfra, så har vi samlet nogle tips, der forhåbentlig kan fikse problemet.

I denne artikel vil du kunne gå hjælp til både Humax YS4000 og Humax YS5000.

imageYS5000
Humax YS4000YS4000

Hvis din forbindelse mellem tv-boks og modem er forbundet via wi-fi, så kan problemet være, at forbindelsen til modemmet ikke er stabil.

Vi anbefaler at modemmet er anbragt så frit og så højt som muligt og gerne så tæt på tv-boksen som installationen tillader det.

Hverken tv-boks eller modem bør stå ovenpå andet elektronisk udstyr, da dette kan forstyrre signalet.

Skyldes fejlen rækkevidden på dit wi-fi netværk, kan du forbedre dit wi-fi netværk med vores WiFi booster. Klik her og læs mere – samt få hjælp til opsætning.

Har du stadig problemer, så prøve at slukke og tænde din tv-boks eller nulstille. Følg guidene herunder.



Sluk og tænd din tv-boks

I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse problemet end en genstart af din tv-boks.

Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på eller på stikkontakten hvor tv-boksen er tilsluttet. Vent så 10-15 sekunder og tænd igen.

image



Nulstil din tv-boks

Hvis det ikke hjælper at genstarte, så skal du prøve at nulstille din tv-boks.

Når nu nulstiller din tv-boks, så går den tilbage til standardindstillingerne, hvilket løser de fleste problemer

  1. Vælg Menu på din tv-boks fjernbetjening

  2. Vælg så punktet Indstillinger i menuen til venstre

  3. Vælg System

  4. Vælg så Gendan fabriksindstillinger

  5. Du skal nu bekræfte, at du vil gendanne fabriksindstillingerne ved at vælge OK.

Humax_Gendan_Fabriksindstillinger

Din tv-boks vil nu genstarte. Når den er startet op igen, vil den være nulstillet.

Hvis du har prøvet det hele, men stadigvæk har problemer, så skal du kontakte YouSee.



Virker det ikke?

Kontakt os, så kigger vi på det sammen.

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?