YouSee hjælp

Mit mobile internet virker ikke

Virker dit mobile internet ikke, kan der være flere grunde. Herunder får du tips til at løse dit problem:

  • Sluk og tænd din router
    Sluk din router, vent 10 sekunder, og tænd igen.

  • Har du brugt alt din data?
    Hastigheden sænkes, hvis du har opbrugt din månedlige datamængde. Se dit forbrug og køb mere data på Mit YouSee.

  • Tjek din dækning
    Dine omgivelser har betydning for, hvor stærkt signalet går igennem. Prøv at flytte dig et par meter og se, om det hjælper. Har din router LED-lamper, kan du tjekke signalstyrken direkte på routeren.

  • Er der driftsforstyrrelser?
    Du kan tjekke, om der i øjeblikket er driftsforstyrrelser i dit område.

  • Sidder simkortet korrekt?
    Tag simkortet ud, puds det med en tør klud og sæt det tilbage i routeren.

  • Virker dit simkort i en anden enhed?
    Sæt dit simkort i en anden enhed, fx din mobil. Får du forbindelse på mobilen, ligger fejlen i routeren. Får du ikke forbindelse på mobilen, er der højst sandsynligt en fejl med simkortet. I så fald skal du kontakte os.


Hvis du stadig ikke kan gå på nettet, så kontakt os

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?