YouSee hjælp

Værd at vide om din rykker

Undgå rykkere fremover ved at tilmelde din regning til automatisk betaling.


Hvis du ikke har betalt din regning inden betalingsfristen, så sender vi dig en rykker.

Det er vigtigt, at du sørger for at betale din regning hurtigst muligt, efter du har modtaget rykkeren. Hvis regningen ikke er betalt fem dage efter rykkerens betalingsdato, lukker vi din forbindelse.

Her kan du få hjælp til, hvordan du betaler din regning i Mit YouSee.

Du skal betale et rykkergebyr på 100 kr. plus renter, som bliver opkrævet på din næste regning.


Hvis dit abonnement er blevet lukket på grund af manglende betaling, så får du genåbnet abonnementet ved at betale din regning.

Dit abonnement bliver genåbnet 24 timer, efter vi har registreret din betaling.

Her kan du få hjælp til, hvordan du betaler din regning i Mit YouSee.

Du skal betale et genåbningsgebyr på 200 kr., som bliver opkrævet på din næste regning.


Avatar chat bubble

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Var denne side brugbar?