YouSee hjælp

Sådan ser din regning ud, når du har opsagt dit abonnement

Vil du se eller betale din regning? Det gør du nemt i Mit YouSee.

Når du opsiger dit abonnement, laver vi en slutopgørelse på din sidste regning.
Det er typisk en kreditnota, fordi du har betalt dit abonnement forud.


  • I løbet af fire hverdage efter abonnementet er lukket.

  • Du skal have de penge tilbage, som du har betalt forud for dit abonnement.

  • Har du haft forbrug, der ikke var inkluderet i dit abonnement, skal det afregnes.

  • Får du en regning inden opsigelsesdatoen, skal du betale den som normalt.

  • Få dage efter abonnementet er lukket, får du en slutopgørelse, hvor du får de penge tilbage, du har betalt for meget.

  • Hvis vi har dit CPR-nummer eller dine kortoplysninger, får du automatisk dine penge udbetalt til din NemKonto i løbet af 10 hverdage.

  • Har vi ikke dit CPR-nummer eller dine kortoplysninger, kan du bestille udbetalingen i Mit YouSee.

  • Log ind i Mit YouSee og tjek, om du har regninger, som ikke er betalt. Du kan betale dem direkte derinde.

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?