Når du bestiller et produkt eller et abonnement på yousee.dk, bliver du bedt om at vælge din ønskede leveringsmetode.
Du kan vælge at afhente dit produkt med Click & Collect i en af vores YouSee-butikker, eller få det leveret med PostNord.
Ønsker du at hente dit produkt i en YouSee-butik nær dig, skal du vælge Click & Collect.
Med Click & Collect reserverer du dit produkt online og afhenter det i en af vores mange YouSee-butikker.
Du modtager en sms, når din bestilling er klar til afhentning i den valgte butik. Det er vigtigt, at du har gyldigt billed-id (fx pas eller kørekort) med, når du afhenter din pakke.
Hvis du har bestilt din vare med Click & Collect til en YouSee-butik, kan du sagtens få en anden til at hente den for dig. Det kræver blot, at du på forhånd opretter en fuldmagt i Mit YouSee.
Ønsker du at få dit produkt leveret med posten, skal du vælge leveringsmuligheden PostNord.
Er din vare på lager ved bestillingen, modtager du din pakke inden for 2-3 hverdage. Bestiller du inden kl. 16.30, sender vi din ordre samme dag.
Du kan altid følge din ordre i Mit YouSee.
Sådan gør du

Vælg Ordrer i menuen.

Tryk på pilen ud for ordrenummeret.

Her kan du se status på din pakke og følge din pakke via tracking-linket.

Levering er gratis uanset ordrestørrelse og leveringsmetode.
Vi tilbyder i øjeblikket ikke levering til pakkeshop.
Til gengæld kan du vælge hjemmelevering med PostNord, eller afhente pakken med Click & Collect i en YouSee-butik nær dig.
Hvis du ikke er hjemme, eller hvis pakken er for stor til postkassen, bliver den leveret til din nærmeste PostNord Pakkeshop. Og du modtager en besked med dine afhentningsoplysninger.
Vi leverer kun til adresser i Danmark. Dine varer bliver sendt til din folkeregisteradresse, så du kan modtage dem sikkert derhjemme.
Når du bestiller et YouSee-abonnement på yousee.dk, bliver du bedt om at vælge en aktiveringsdato for abonnementet.
Skal du have udstyr tilsendt sammen med dit abonnement, finder du leveringsinformationen i din ordrebekræftelse.
Hvis du har bestilt nummerflytning eller skift af bredbåndsudbyder, sker leveringen, når flytningen er på plads med din nuværende udbyder. Opsigelsesperioden hos din nuværende udbyder er oftest 30 dage, og den evt. binding er som regel 6 måneder.
Har du valgt Flytning efter endt binding eller opsigelsesperiode, flytter vi dig på den dato, hvor din binding eller opsigelsesperiode udløber hos din nuværende udbyder.
Har du derimod ønsket en leveringsdato, der ligger før udløbsdatoen på din binding eller opsigelsesperiode hos din nuværende udbyder, har udbyderen ret til at opkræve betaling for den resterende del af din binding eller opsigelsesperiode.
Du finder den endelige leveringsdato på abonnementet i din ordrebekræftelse.
Når du køber en mobiltelefon med rabat, er købet betinget af, at du samtidig opretter et YouSee-mobilabonnement.
Hvis du samtidig med købet af mobiltelefonen har bestilt nummerflytning til dit nye mobilabonnement, og det viser sig, at nummerflytning ikke er mulig, leverer vi dit abonnement med et nyt nummer.