YouSee hjælp

Sådan opsiger du et abonnement

Når du opsiger dit abonnement hos YouSee, så mister du også de fordele, som følger med. Det kan være:

  • YouSee Musik,

  • YouSee Premiere,

  • Din tv-boks,

  • Streamingpremierer på Nordisk Film-titler,

  • Streamingtjenester på Paramount+,

  • YouSee Sikkerhedspakken

  • YouSee Mail

Sådan opsiger du et abonnement

Vi er selvfølgelig kede af at se dig her på siden, men vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig godt videre.

Hvis du vil opsige dit abonnement hos os, så er den bedste løsning, at du ringer til vores kundeservice. Så kan vi hjælpe med det praktiske omkring opsigelsen, og du kan få svar på eventuelle spørgsmål. Du kan ringe til os på nedenstående link.

Ring til os

Mandag - torsdag: 8 - 16
Fredag: 8 - 15
Weekend og helligdage: Lukket



Spørgsmål og svar om opsigelse

Hvornår du kan opsige dit abonnement, afhænger af, hvilket abonnement du har – og om du har en bindingsperiode. 

Bindingsperiode
Det kan være, at du har en bindingsperiode på dit abonnement. Er det eksempelvis mindre end 6 måneder siden, du fik dit abonnement hos YouSee, så kan der være binding på. 

Se, om dit abonnement har en bindingsperiode

Du kan til enhver tid give os besked om, at du vil opsige – men opsigelsen vil først træde i kraft, når både bindingsperiode og opsigelsesperiode er overstået.

Opsigelsesperiode:
• YouSee Tv: løbende måned + 30 dage.
• YouSee BredbåndMobil og Fastnet: med 30 dages varsel.

Når du opsiger ét produkt, kan du også risikere at miste nogle af dine andre produkter. 

Opsiger du et tv-abonnement, som kører via dit kabel-tv-stik, mister du også automatisk:

  • YouSee Bredbånd, hvis dit abonnement kræver kabel-tv for at have bredbånd.

Opsiger du YouSee Bredbånd, mister du også automatisk:

  • YouSee Bredbåndstelefoni via kabel-tv-stik

  • Din YouSee-mailadresse

  • Tjenester, der kan være tilknyttet dit abonnement, som fx. YouSee More.

Har du udstyr, som du har lånt af YouSee, som eksempelvis en tv-boks eller en router, skal dette muligvis returneres efter endt opsigelse.

Læs mere om returnering af udstyr.

Du behøver ikke opsige dit abonnement, når du skal flytte.
Hvis du fx. ønsker at tage dit internet eller din tv-pakke med dig til dit nye hjem, så kan det i de fleste tilfælde godt lade sig gøre.

Læs mere om flytning.

Ønsker du ikke at tage dine abonnementer med dig, så skal du opsige dem.

Har du brug for at opsige i forbindelse med et dødsfald – eller ønsker du at anmelde et dødsbo? Så kan du finde mere information her.

Hvis du gerne vil have dit telefonnummer med til din nye udbyder, skal du ikke selv opsige dit abonnement hos YouSee. Din nye udbyder skal nemlig lave en forespørgsel om at overføre dit telefonnummer, og det kan ikke ske, hvis du allerede har opsagt dit abonnement.

Når vi modtager anmodningen om nummerportering fra din nye udbyder, vil dit abonnement hos YouSee automatisk blive opsagt, og du vil modtage en bekræftelse på opsigelsen.

Hvis du ønsker at opsige skriftligt, så skal du udfylde formularen, som du finder her

Du får svar inden for 7 hverdage.

Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?