YouSee hjælp

Overvejer du at opsige dit abonnement?

Vi er kede af at se dig her på siden. Og vi vil så nødig undvære dig.

Derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du oplever problemer eller har brug for en anden løsning.

Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig uanset - ring til os på 70 70 40 40.

Særligt, hvis du vil opsige dit mobilabonnement eller dit fastnetnummer
Hvis du vil have dit telefonnummer flyttet til en anden udbyder, så skal du få din nye udbyder til at flytte dit telefonnummer fra os.
Når vi hører fra din nye udbyder, opsiger vi automatisk dit abonnement og sender dig en ordrebekræftelse.

Det står i din ordrebekræftelse, hvis vi fx skal have dit modem retur. 
Hvis vi skal have udstyr retur, sender vi dig en returlabel. 

Efter opsigelsen sender vi dig en slutopgørelse, som oftest vil være en kreditnota. Slutopgørelsen ligner derfor ikke din normale regning – og den kommer på et andet tidspunkt, end du er vant til. 

Du kan finde mere information om din sidste regning her.

Der vil højst være 6 måneders binding på dit abonnement.
Du kan altid se din bindingsperiode og opsigelsesvarsel i din ordrebekræftelse.
Har du brug for hjælp? Så kontakt os her.

Du kan også kontakte os her.

Hjalp denne side dig?

Har du brug for yderligere hjælp?