YouSee hjælp

Skift betaler af dit abonnement

Ser din selvbetjening anderledes ud?

Klik her, så er der hjælp at hente.


Er det en anden, der fremover skal betale dit abonnement? Så få hjælp til, hvordan du ændrer betaler i Mit YouSee i guiden herunder.

Skal dit telefonnummer enten overtages fra eller overdrages til din arbejdsgiver, så kontakt TDC Erhverv.



Sådan gør du


  1. Log ind med MitID i Mit YouSee.

Er det første gang, du logger ind?


Så skal du trykke på MitID. Herefter vil du via instruktionerne på skærmen blive guidet til at oprette et YouSee Login.


Fremover logger du ind i Mit YouSee med MitID eller brugernavn og adgangskode.


Du bruger samme YouSee Login til at logge ind på alle dine tjenester fra YouSee.


Mit-YouSee-Login-Image-01 (2)
  1. Vælg Regninger og betaling i menuen.

Tilmeld-dig-automatisk-betaling-image-01
  1. Har du flere YouSee-kontonumre, skal du vælge hvilket abonnement, du vil skifte betaler på.

    Har du kun ét YouSee-kontonummer, skal du ikke vælge noget, men bare gå videre til næste punkt.

Tilmeld-dig-automatisk-betaling-image-02
  1. Scroll ned i bunden af siden, og tryk på Tilføj betaler.

Skift-betaler-af-dit-abonnement-image-04
  1. Udfyld oplysningerne på den nye betaler, og tryk på Tilføj betaler.

    Nu har du tilføjet den nye betaler, som vil modtage en mail fra os.

    Vær opmærksom på, at indtil den nye betaler har valgt en betalingsmetode, vil du stadig stå for betalingen.


    Har du flere YouSee-kontonumre, skal du huske at skifte betaler for hvert enkelt abonnement.

Skift-betaler-af-dit-abonnement-image-05


Avatar chat bubble

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Var denne side brugbar?