Du tilmelder din regning til Automatisk Kortbetaling i Mit YouSee. Når din regning er tilmeldt, bliver den automatisk betalt via det betalingskort, du har valgt.
Du kan kun tilmelde Automatisk Kortbetaling eller skifte betalingsmetode via Mit YouSee, hvis du har MitID, NemID nøgleapp eller SMS kode.
Log ind i Mit YouSee
Hvis du ikke har et login, kan du oprette et her.
I venstre-menuen skal du vælge Betalingsmetode
eller trykke her.

Har du flere abonnementer, skal du først vælge det abonnement, som du vil tilmelde Automatisk Kortbetaling.

Scroll ned og find Betalingsmetode.
Vælg nu Automatisk Kortbetaling.Din nuværende betalingsmetode er indrammet med grøn.

Sæt flueben ved, at du accepterer vilkårene for Automatisk Kortbetaling og klik Fortsæt.
Udfyld din e-mailadresse og dit mobilnummer og klik Fortsæt.
Vælg den type betalingskort, du ønsker at betale dine regninger med.

Udfyld kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre.
Afslut med 'Gem kortoplysninger' og godkend herefter med NemID nøgleapp eller SMS kode.

Din regning er nu tilmeldt Automatisk Kortbetaling. Du vil modtage en bekræftelse via e-mail. Når du herefter modtager næste regning fra YouSee, vil den blive betalt automatisk med dit kort.
Hvis du har en ubetalt regning, skal du betale den via Mit YouSee eller her. Det er kun fremtidige regninger, som bliver betalt via Automatisk Kortbetaling.
Typiske spørgsmål og svar til Automatisk Kortbetaling
Når du er tilmeldt Automatisk Kortbetaling, bliver din regning betalt den næstsidste hverdag i måneden.
Fordi der er tale om en kortbetaling, vil regningen ikke fremgå under fremtidige betalinger i din netbank.
Nej, din regning bliver betalt helt gebyrfrit.
Vi pålægger kun gebyrer for betaling via Betalingsservice eller girokort.
Vi gemmer ikke dine fortrolige kortoplysninger. Disse håndteres af tredjepart (DIBS), som opfylder alle sikkerhedsregler for området.
Vi kender kun et aftalenummer, som DIBS oversætter til det rigtige kort.
Tilmelding til Automatisk Kortbetaling giver mulighed for, at du modtager din regning elektronisk – men det er ikke et krav.
Hvis du ikke har mulighed for at modtage din regning elektronisk og ønsker at modtage den med posten, kan du kontakte vores Kundeservice. Bemærk, at der er et gebyr for manuel betaling. Se de aktuelle gebyrer her.
Nej. Hvis du i dag betaler din regning via Betalingsservice, sørger vi automatisk for, at det bliver afmeldt, når du tilmelder dig Automatisk Kortbetaling.
Hvis du har modtaget en regning via Betalingsservice, som ikke er betalt endnu, vil den blive trukket på Betalingsservice. Herefter vil næste regning blive trukket på dit kort. Du kan til enhver tid følge status på din regning på Mit YouSee.
Ja, vi giver dig altid besked, når en regning er betalt. Vi sender beskeden som mail og sms til den mailadresse og det mobilnummer, du oplyste, da du tilmeldte dig Automatisk Kortbetaling.
Du kan til enhver tid se og ændre dine oplysninger på Mit YouSee.
Du kan tilmelde dig Automatisk Kortbetaling på ethvert tidspunkt. Hvis du allerede har modtaget din næste regning, skal du betale den, som du plejer.
Tilmeldingen træder i kraft så snart, du kan se på din regning, at den betales via Automatisk Kortbetaling.