YouSee hjælp

Problemer med dårlig lyd eller billede på et tv med direkte antennetilslutning

Vi har samlet en række råd, som forhåbentlig kan hjælpe dig, der har dårligt tv-signal.



Tjek, om dine kabler skal udskiftes

Det er vigtigt, at alle dine kabler er af høj kvalitet. Det betyder, at de er ordentligt afskærmede og holder forstyrrende stråling ude. Hvis kablerne er over to år gamle eller er blevet beskadiget, så yder de ikke nok beskyttelse mod stråling, og vi anbefaler derfor, at de bliver udskiftet.

Du bør spørge en fagmand i din lokale elektronikbutik til råds om at finde de bedst mulige kabler.
Læs mere om kabler og stråling her



Har du flere tv i hjemmet?

Har du flere tv, men oplever kun fejl på et enkelt fjernsyn?

Prøv at frakoble alle tv'er på nær det fejlramte. Hvis det løser problemet, er signalet i din bolig ikke stærkt nok til at blive delt mellem flere tv. Du skal derfor købe en signalforstærker. Den kan du få i diverse elektronikbutikker. 

Har du allerede en signalforstærker, så tjek først om den er tændt og lyser. Du kan eventuelt prøve at slukke og tænde signalforstærkeren igen. Eventuelt prøv helt at frakoble signalforstærkeren og sætte den til igen. 



Stadig problemer med dine tv-kanaler?

Har du gennemgået det ovenstående og du oplever stadig problemer, så synes vi, du skal tage kontakt til os - så kan vi sammen kigge på, hvordan vi får løst problemet.

Kontakt YouSee

Husk, at du kan benytte YouSee Tv & Film-appen på mobil og tablet eller tv.yousee.dk på pc indtil problemet er løst.

Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?