YouSee hjælp

Periodiske problemer med YouSee Musik-appen

Oplever du periodiske problemer med YouSee Musik på din mobil eller tablet? Så kan det være nødvendigt at genstarte appen.

I nogle tilfælde kan det også være nødvendig helt af afinstallere appen og geninstallere den igen.



Genstart appen

Start med at nulstille den igangværende session. Det gør du ved at lukke appen helt ned.

På iPhone og iPad

  1. Dobbeltklik på Home-knappen, eller stryg fingeren op fra bunden af skærmen.

  2. Så dukker de åbne apps frem.

  3. Find musik-appen, og swipe den ud af skærmen.

  4. Genstart så appen.


På Android

  1. Klik på knappen for seneste apps (knap ved siden af Home-knappen).

  2. Swipe appen ud af skærmen.

  3. Genstart så appen




Afinstaller og geninstaller appen

Vær opmærksom på, at hvis du har downloadet musik i appen, vil dette blive fjernet, når du afinstallerer appen. Men de playlister, albums, sange og kunstnere du har tilføjet til Min Musik er selvfølgelig stadig at finde, når du henter appen igen og logger ind.

Sådan gør du på iPhone og iPad

  1. Hold en finger ned på appen til der kommer et kryds.

  1. Tryk på krydset, for at slette appen.


Sådan gør du på Android

  1. Hold en finger ned på app-ikonet.

  1. Nu kommer der en menu frem - eller besked i toppen af din mobil med beskeden Afinstaller.

  1. Tryk på menupunktet Afinstaller, eller hold fingeren på app-ikonet, og glid fingeren op til beskeden Afinstaller i toppen.



Hent appen igen

Download til iOS

Har du glemt dit login, kan du få hjælp her.



Giv os din feedback

Vi arbejder altid på at forbedre YouSee Musik. Har du noget, du gerne vil gøre os opmærksom på, så giv os gerne feedback gennem appen eller på din computer. Vi vil meget gerne høre både hvad der fungerer, og hvad vi kan gøre bedre.

  1. Tryk på Indstillinger (tandhjulet) i højre hjørne.

Tryk på tandhjulet øverst til højre
  1. Tryk på Giv os feedback.

Tryk på giv os feedback

Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?