YouSee hjælp

Periodiske problemer med YouSee Musik-appen

Oplever du periodiske problemer med YouSee Musik på din mobil eller tablet? Så kan det være nødvendigt at genstarte appen.

I nogle tilfælde kan det også være nødvendig helt af afinstallere appen og geninstallere den igen.


Genstart appen

Start med at nulstille den igangværende session. Det gør du ved at lukke appen helt ned.

På iPhone og iPad

  1. Dobbeltklik på Home-knappen, eller stryg fingeren op fra bunden af skærmen.

  2. Så dukker de åbne apps frem.

  3. Find musik-appen, og swipe den ud af skærmen.

  4. Genstart så appen.


På Android

  1. Klik på knappen for seneste apps (knap ved siden af Home-knappen).

  2. Swipe appen ud af skærmen.

  3. Genstart så appen



Afinstaller og geninstaller appen


Sådan gør du på iPhone og iPad

  1. Hold en finger ned på appen til der kommer et kryds.

  1. Tryk på krydset, for at slette appen.


Sådan gør du på Android

  1. Hold en finger ned på app-ikonet.

  1. Nu kommer der en menu frem - eller besked i toppen af din mobil med beskeden Afinstaller.

  1. Tryk på menupunktet Afinstaller, eller hold fingeren på app-ikonet, og glid fingeren op til beskeden Afinstaller i toppen.


Hent appen igen

Download til iOS

Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?