Ser din selvbetjening anderledes ud?
Klik her, så er der hjælp at hente.
I Mit YouSee kan du tilmelde dig automatisk betaling, så du slipper for at bekymre dig om at betale dine regninger til tiden.
Log ind i Mit YouSee.
Og vælg Regninger og betaling i menuen.
Hvis du har mere end ét YouSee-kontonummer, skal du vælge det, du vil tilmelde til automatisk betaling.
Har du kun ét YouSee-kontonummer, skal du ikke vælge noget, men i stedet gå til trin to.
Ud for Næste betaling skal du trykke på Tilmeld automatisk betaling.
Vælg nu, om du fremover vil betale din regning med MobilePay, kortbetaling eller Betalingsservice.
Sæt flueben i boksen, og tryk på Tilmeld betalingsmetode.
Udfyld dine oplysninger, og tryk på Abonner.
Nu er du tilmeldt automatisk betaling. Har du flere YouSee-kontonumre, skal du huske at tilmelde hvert enkelt automatisk betaling.
Har du måske fået et nyt betalingskort, som ikke er tilmeldt din MobilePay?
Hvis du opdaterer dine kortoplysninger, så sker betalingen automatisk næste gang.
Den ubetalte regning kan du betale direkte i Mit YouSee.
Ja, det kan du sagtens.
Du skal bare gøre det senest dagen før, regningen skal betales.
Ja, vi sender dig en mail og en sms.
Du kan ændre dine oplysninger i Mit YouSee.
Nej, det gør vi for dig.
Hvis du har fået en regning via Betalingsservice, som ikke er betalt endnu, bliver den betalt via Betalingsservice. Men din næste regning bliver betalt via Automatisk Kortbetaling.
I Mit YouSee kan du se en oversigt over dine regninger – og hvornår de bliver betalt.
Du kan også se din regning på Betalingsserviceoversigten i din netbank. Regningen bliver betalt, når den fremgår her.
Aftalen fortsætter, indtil den sidste regning er betalt.
Få dage efter dit abonnement er lukket, får du en slutopgørelse.