YouSee hjælp

Sådan tilmelder du din YouSee-regning til Betalingsservice

Det koster 9,75 kr. pr. regning at betale via Betalingsservice.
Du kan også vælge at betale via Automatisk Kortbetaling eller MobilePay – det koster ikke noget.


  1. Log ind i Mit YouSee 
    Hvis du ikke har et login, kan du oprette et her.

  1. I venstre-menuen skal du vælge Betalingsmetode

    • Hvis du har flere abonnementer, skal du vælge det abonnement, som du vil tilmelde Betalingsservice. Og gentage tilmeldingen for hvert enkelt af dem.

Betalingsmetode menu
  1. Scroll ned og vælg Betalingsservice 

    • Din nuværende betalingsmetode er markeret med grøn.

Valg af betalingsmetode
  1. Accepter vilkårene og klik på fortsæt

    • Tilføj den mailadresse, du gerne vil have, vi sender besked om nye regninger på.

    • Klik på fortsæt.

Skift betalingsmetode
  1. Udfyld oplysningerne og tilmeld aftalen.

    • Du skal godkende tilmeldingen med MitID.

Betalingsservice



Spørgsmål og svar

Ja. Du kan tilmelde regningen via din netbank eller via vores formular. Hvis du tilmelder i netbank, skal du snuppe informationerne fra girokortet, der følger med din regning.


Hvis du bruger formularen, har vi allerede udfyldt lidt af informationerne for dig.
Feltet Kundenummer skal du udfylde med dit YouSee-kontonummer. Det finder du på første side af din

Tilmeld til Betalingsservice

Når du er tilmeldt Betalingsservice, får du din regning i Mit YouSee.
Når regningen er klar, kan du også se den på betalingsoversigten i din netbank.


Du kan desværre ikke længere se regningen som et bilag i Betalingsserviceoversigten.

Det kan du se på Betalinsserviceoversigten i din netbank. Regningen bliver betalt, når den fremgår her.
I Mit YouSee har du også en oversigt over dine regninger – og hvornår de bliver betalt.

Så bliver regningen ikke betalt. Sørg for at betale den manuelt i stedet.
Den næste regning bliver automatisk betalt via Betalingsservice.

Betal regningen manuelt

Aftalen fortsætter, indtil den sidste regning er betalt.


Få dage efter dit abonnement er lukket, får du en slutopgørelse. Hvis du har penge til gode, står der på slutopgørelsen, hvordan du får dem tilbage.

Hjalp denne side dig?

Har du brug for yderligere hjælp?