YouSee hjælp

Tilmeld dig MobilePay, Automatisk Kortbetaling eller PBS

Er du allerede tilmeldt automatisk betaling, men har fået nyt betalingskort?
Skift betalingskort her.


  1. Log ind i Mit YouSee.
    Og klik på Regninger og betaling.

  2. Vælg det abonnement, under Vælg YouSee-konto, som du vil tilmelde.

  3. Scroll ned till  Betalingsinformation og tilmeld dig den betalingsmetode, du ønsker.

Det er kun dine fremtidige regninger, som bliver betalt automatisk.

Betal din ubetalte regning her.


Har du flere abonnementer, som du vil tilmelde?
Så husk at gentage tilmeldingen for hvert enkelt abonnement.


Du får din regning i Mit YouSee eller på mail.

Vi trækker pengene den næstsidste hverdag i måneden. 
Hvis du lige har oprettet eller ændret dit abonnement, kan betalingsdatoen falde på et andet tidspunkt. Men du får altid regningen 7 dage før, den skal betales.

  • Har du måske fået et nyt betalingskort, som ikke er tilmeldt din MobilePay? 

  • Hvis du opdaterer dine kortoplysninger, så sker betalingen automatisk næste gang.  

  • Den ubetalte regning kan du betale direkte i Mit YouSee.  

Ja, det kan du sagtens. 
Du skal bare gøre det senest dagen før, regningen skal betales. 

Ja, vi sender dig en mail og en sms.
Du kan ændre dine oplysninger i Mit YouSee.

Nej, det gør vi for dig.

Hvis du har fået en regning via Betalingsservice, som ikke er betalt endnu, bliver den betalt via Betalingsservice. Men din næste regning bliver betalt via Automatisk Kortbetaling.

  • I Mit YouSee kan du se en oversigt over dine regninger – og hvornår de bliver betalt.

  • Du kan også se din regning på Betalingsserviceoversigten i din netbank. Regningen bliver betalt, når den fremgår her.

  • Aftalen fortsætter, indtil den sidste regning er betalt.

  • Få dage efter dit abonnement er lukket, får du en slutopgørelse.

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?