Du kan se dine regninger hos os på flere måder. En af dem er ved at logge ind på Mit YouSee.
Her kan du nemt og hurtigt:
Få overblik over dine regninger.
Sammenligne de sidste 12 måneders betalinger.
Ændre betalingsmetode.
I Mit YouSee kan du vælge, om:
Du vil have din regning som pdf i en mail.
Du vil have besked på mail, når regningen kan ses i Mit YouSee.
Du vælger, hvordan du gerne vil modtage din regning under Indstillinger i Mit YouSee.
Perioden, du betaler for, står på din regning. Du betaler dit abonnement forud, og dit forbrug bagud. Typisk betaler du enten for én måned eller tre måneder ad gangen.
Din første regning dækker tit et lidt længere tidsrum. Starter dit abonnement fx midt i en regningsperiode, vil du på din første regning blive opkrævet for resten af perioden plus den næste periode. Derfor kan beløbet på din første regning være højere end på dine efterfølgende regninger.
På Mit YouSee får du et samlet overblik over de regninger, du har betalt det seneste år. På den måde kan du nemt sammenligne dine regninger. Du kan også klikke dig ind på den enkelte regning og få flere detaljer.
På Mit YouSee kan du lynhurtigt tilmelde dig en automatisk betalingsform. Du kan fx vælge Automatisk Kortbetaling eller Betalingsservice. I begge tilfælde bliver regningen betalt automatisk og til tiden, hver gang.
Er du tilmeldt Betalingsservice, kan du vælge at modtage regningen via mail, Mit YouSee, e-Boks eller din BS-betalingsoversigt. Du bliver opkrævet et betalingsgebyr på 9,75 kr. pr. betaling.
Er du tilmeldt Automatisk Kortbetaling, får du besked via mail – både når der er en ny regning klar, og når pengene er trukket fra din konto. Med Automatisk Kortbetaling slipper du for betalingsgebyr.
Der kan gå lidt tid, fra du tilmelder dig Betalingsservice, til aftalen træder i kraft. Derfor kan du opleve at få en eller to regninger, du skal betale på samme måde som før tilmeldingen. På din regning står der altid, hvordan den skal betales.
Når du tilmelder dig Automatisk Kortbetaling, trækker vi automatisk beløbet fra din regning og eventuelle ubetalte regninger fra din konto.
Har du fået en kreditnota fra os, kan du se den i dit regningsoverblik på Mit YouSee. Du kan fx bestille beløbet overført til din bankkonto, hvis det ikke allerede er modregnet en tidligere regning.