Brug altid det HDMI-kabel, som vi har sendt dig.
Så er du nemlig sikker på, at eventuelle udfald eller sort skærm ikke skyldes dit kabel.
1. Genstart din tv-boks
Det gør du ved at slukke den bagpå. Vente 10 sekunder og tænde den igen.

2. Tjek, om dine kabler skal udskiftes
Det er vigtigt, at dine kabler er af høj kvalitet og afskærmede, så de holder forstyrrende stråling ude. Hvis de er mere end to år gamle – eller beskadiget – så beskytter de ikke nok mod stråling. Og vi anbefaler, at du skifter dem.
Her kan du læse mere om kabler og stråling.
Virker det stadig ikke?
Kontakt os endelig - så kigger vi på det sammen.
Du kan se tv via YouSee Play-appen på mobil og tablet eller på play.yousee.dk, indtil problemet er løst.
Fandt du ikke svaret du ledte efter?
Gå til hjælp, for at få en oversigt over alle vores guides, eller søg på vores forum for at se, om andre har haft netop din udfordring samt hvad løsningen er.