YouSee hjælp

Sådan ser din regning ud, når du har bestilt ændringer

Din første regning efter en ændring vil tit se lidt anderledes ud, end du er vant til. Og du kan også modtage den på et andet tidspunkt, end du plejer.



Vær opmærksom på perioderne på regningen

Hos os betaler du altid dit abonnement forud. Det vil sige, at hvis vi fx er i oktober, har vi allerede sendt dig en opkrævning for dit abonnement i november.

Når du ændrer dit abonnement, sker der derfor to ting på din regning:

  1. Du skal have de penge, du har betalt forud for dit gamle abonnement, tilbage.

  2. Du skal betale forud for dit nye abonnement.

Hvis du fx har betalt forud for november, får du det beløb tilbage, samtidig med at du skal betale for dit nye abonnement for november. Så selvom perioderne på regningen kan se forvirrende ud, betaler du kun én gang for samme periode.

Når du modtager regningen, finder du en forklaring af perioderne på regningens side 2.



Se et eksempel på perioder ved ændring, hvis du har kvartalsregning

  1. Du betaler for din regning (3 måneder)

Regning_efter_ændring1

  1. Du laver en ændring d. 20/10

Regning_efter_ændring2

  1. Du modtager derfor en ny regning, hvor du både kan se, hvad du får tilbagebetalt, og hvad du betaler for dit nye abonnement fra dags dato og kvartalet ud

Regning_efter_ændring3



Engangsbeløb og gebyrer

På din første regning kan der være en række engangsbeløb og gebyrer, du skal betale. Det kan fx være oprettelsesgebyr eller betaling for teknikerbesøg.

Her kan du se de gebyrer, der kan være i forbindelse med dit nye abonnement:



Få overblik over dine regninger på Mit YouSee

Du kan få et samlet overblik over dine abonnementer og regninger i din selvbetjening Mit YouSee.

Log på Mit YouSee

Hjalp denne side dig?

Har du brug for yderligere hjælp?