YouSee hjælp

Problemer med dårlig lyd eller billede på din Cisco tv-boks?

Cisco tv-boksSkift valg

Vi har samlet en række råd, som forhåbentlig kan hjælpe dig, der har problemer med dårligt tv-signal.



Genstart dit udstyr

I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse din forbindelse end en genstart af din tv-boks.

  1. Sluk dit modem på tænd/sluk-knappen.

  1. Sluk din tv-boks på tænd/sluk-knappen. Har du flere tv-bokse, skal du også slukke dem.

  1. Tænd nu for dit modem igen. Efter kort tid vil den begynde at blinke. Vent med at gå videre til næste punkt, til der er konstant lys i @-lampen.

  1. Når @-lampen lyser konstant, skal du tænde for din tv-boks. Har du flere tv-bokse, skal du vente med at tænde dem.

  1. Kan du se tv som normalt på hovedboksen, kan du tænde for de andre tv-bokse.



Luk programmer, der bruger internet

Prøv at slukke for programmer eller andet, der bruger internetforbindelsen. Dit fjernsyn kører nemlig over din bredbåndsforbindelse, og hvis der eksempelvis er flere, der streamer film samtidigt med, at du ser fjernsyn, så kan det gå udover billedkvaliteten og resultere i pixelering og hakkende lyd.

Du kan teste hastigheden på din bredbåndsforbindelse her.

Hvis det hjælper at slukke for de øvrige programmer, kan du overveje om du skal opgradere din bredbåndshastighed, så den passer til dit behov.



Tjek om kablerne i din tv-boks sidder som de skal

Gå kablerne i tv-boksen igennem for at se om de sidder ordentligt i. 

Det er vigtigt, at du har brugt de medsendte kabler.

Få hjælp til opsætning af tv-boksen.



Stadig problemer med dine tv-kanaler?

Har du gennemgået det ovenstående og du oplever stadig problemer, så synes vi, du skal tage kontakt til os - så kan vi sammen kigge på, hvordan vi får løst problemet.

Kontakt YouSee

Husk, at du kan benytte YouSee Tv & Film-appen på mobil og tablet eller tv.yousee.dk på pc indtil problemet er løst.

Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?