I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse din forbindelse end en genstart af din Cisco tv-boks. Med denne type boks er der dog en særlig genstarts-proces:
Du skal først slukke dit modem (YouSee Homebox).
Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.
Sluk så din tv-boks.
Igen anbefaler vi, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på.
Har du tv i flere rum, skal du også slukke for de tilknyttede tv-bokse.
Tænd nu for dit modem igen. Efter kort tid vil den begynde at blinke. Vent med at gå videre til næste punkt, til der er konstant lys i @-lampen.
Når der er konstant lys i @-lampen, skal du tænde for dit tv.
Tænd nu for din tv-boks. Hvis du har tv i flere rum, skal du vente med at tænde disse tv-bokse.
Hvis du kan se tv som normalt på det tv, hvor hovedboksen er tilknyttet, kan du tænde for tv-boksene til tv i flere rum.
Bemærk
Selvom du nulstiller din tv-boks, beholder du stadig dine optagelser.
Når du nulstiller tv-boksen, går den tilbage til standardindstillingerne, hvilket løser de fleste problemer. Vi viser dig her, hvordan du gør.
Sådan nulstiller du din tv-boks
Dit tv skal være tændt når du nulstiller tv-boksen.
Tænd tv-boksen. Tænd/sluk-knappen sidder på bagsiden af tv-boksen.
Vent 10 sekunder, sluk og tænd så tv-boksen hurtigt på Tænd/sluk-knappen.
Gentag tre gange
Fjerde gang du tænder, bliver du informeret om, at din tv-boks er ved at blive opdateret med den seneste software. Når opdateringen er færdig, er din tv-boks blevet nulstillet.
Virker det stadig ikke?
Hvis du fortsat har problemer med dit tv, selvom du både har genstartet og nulstillet din tv-boks, kan du kontakte YouSee.